Vinn en Xbox 360!

Medlem

Du har en poäng där soffie, ska de sitta och läsa och bedöma fritextsvaren så vill de ju inte ha allt för många att läsa igenom. Vore intressant att veta hur stor andel som kuggade på just den frågan dock

/ LordDaimos

Medlem

vilka vann då? tävlingen slutade igår

Medlem
Skrivet av emoless:

Snuskigaste kuggfråga mina ögon någonsin skådat...

När publicerades FZ:s recension av Halo 3 på Xbox?
Den 23 september 2007
Den 26 september 2007
? Har ej publicerats (korrekt svar)

Antingen blev det ett litet fel eller så är detta den fulaste kuggfrågan någonsin (det stod aldrig 360), så jag misstänker jag att 99.9% av alla deltagare sumpade första frågan i tävlingen, inklusive mig ^^

Får hoppas på att det är ett typo eller något. Argh! =D

Medlem
Skrivet av ghoül:

hoppas hoppas fyller år vid tolvslaget, skulle vara den absolut perfekta födelsedags presenten någonsin

men good luck alla som ställer upp, riktigt fina priser! och jag kommer definetivt bli rejält avundsjuk på dem som vinner

Fyller själv år imorrn(17e) så det skulle faktiskt sitta riktigt fint, plus att min idé till en ännu bättre sida är enligt mig riktigt über som jag är säker på att alla skulle uppskatta. Oavsett om jag vinner eller inte vill jag gärna se den funktionen komma ganska snart.

Medlem
Skrivet av soffie:

kan ju dock va ett sätt att slippa många rätta svar.. blir ju rätt mycket att ploga igenom. Har de en kuggis så blir ju det arbetet lättare.

Men då är ju risken, i just det här fallet, att de missar bra förslag.

I vilket fall som helst tycker jag den här kuggfrågan var lite ful då det lika gärna hade kunnat vara en typo från deras sida.

Det skulle dock vara intressant att veta hur många som faktiskt svarade rätt på frågan. Jag gjorde det iaf inte.

Medlem

betyder ju inte om dom få som svarat "inte publicerats" att dom har svarat rätt på dom andra och då tar man o lottar bland dom som har mest rätt.. hehehe

Medlem
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av soffie:

kan ju dock va ett sätt att slippa många rätta svar.. blir ju rätt mycket att ploga igenom. Har de en kuggis så blir ju det arbetet lättare.

Men då är ju risken, i just det här fallet, att de missar bra förslag.

I vilket fall som helst tycker jag den här kuggfrågan var lite ful då det lika gärna hade kunnat vara en typo från deras sida.

Det skulle dock vara intressant att veta hur många som faktiskt svarade rätt på frågan. Jag gjorde det iaf inte.

'

Tycker även jag att det var en riktigt ful kuggfråga.


signatur

'A true friend stabs you in the front.'

Medlem

Med tanke på diverse "Typos" man ser i nyheter lite titt som tätt här på FZ så känns det riktigt fult med en sådan kuggfråga.
Dock så kanske man skulle ana det pga av svarsalternativen..men wtf,,fail on me iaf.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Redaktör

Frågan "När publicerades FZ:s recension av Halo 3 på Xbox?" har strukits från tävlingen. Den var tänkt som en kuggfråga men eftersom en överväldigande majoritet av deltagarna tolkade "Xbox" som "Xbox 360" valde vi att stryka den helt och hållet.

Vi håller på och vaskar fram vinnarna nu. Förhoppningsvis (men inte säkert) hinner vi färdigt i dag, i värsta fall dröjer det till onsdag.


signatur
Medlem

FZ ftw!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Schysst Tompa, det uppskattas att se att ni tar åt er kritik bland kommentarerna

/ LordDaimos

Medlem

Kalla mig bitter men den kuggfrågan var rätt onödig. Känns lite oseriöst eftersom ganska många skippar 360 när de syftar på xbox360.


signatur

12:50. Press Return

Medlem

Richard: Läs hela tråden, Tompa sa bara några rader upp att de strök den frågan pga att så många missat det.

/ LordDaimos

Inaktiv

Det var ju schysst att den ströks Då lever hoppet kvar för oss flesta. Lycka till nu alla!!!!

Medlem

Fint av FZ att vara lite självkritiska. Även jag uppfattade det som Xbox 360. Tänkte aldrig på att det gamla Xbox skulle vara med i en tävling år 2009 som inte handlar om retro eller "last-gen".


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

najs! trodde allt hopp var ute

Medlem

Kanon att ni tar åt er utav kritiken FZ. KUTGW!


signatur

'A true friend stabs you in the front.'

Medlem
Skrivet av Tompa:

Frågan "När publicerades FZ:s recension av Halo 3 på Xbox?" har strukits från tävlingen. Den var tänkt som en kuggfråga men eftersom en överväldigande majoritet av deltagarna tolkade "Xbox" som "Xbox 360" valde vi att stryka den helt och hållet.

Vi håller på och vaskar fram vinnarna nu. Förhoppningsvis (men inte säkert) hinner vi färdigt i dag, i värsta fall dröjer det till onsdag.

Tack så hemskt mycket! Då har man fortfarande en chans

Medlem

Jahapp, otur i turen som vanligt för mig då :/

Skrivet av Tompa:

Frågan "När publicerades FZ:s recension av Halo 3 på Xbox?" har strukits från tävlingen. Den var tänkt som en kuggfråga men eftersom en överväldigande majoritet av deltagarna tolkade "Xbox" som "Xbox 360" valde vi att stryka den helt och hållet.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Inaktiv

Ehh halo : combat evolved fick väll 9 av Superplay?

Medlem
Skrivet av Dogge:

Ehh halo : combat evolved fick väll 9 av Superplay?

Det vet vi inget om, men eftersom Halo 3 fick en 9a så är "a" det enda svaret som kan vara korrekt.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem
Skrivet av Dogge:

Ehh halo : combat evolved fick väll 9 av Superplay?

Inte vad jag lyckades läsa mig till iaf.

/ LordDaimos

Redaktör
Skrivet av Dogge:

Ehh halo : combat evolved fick väll 9 av Superplay?

Nej.


signatur
Medlem

tycker faktiskt det är lite kasst att stryka den där frågan. klart man ska kunna ha med en kugg fråga. och så jäkla kugg var den ju inte. jag menar. läs bara frågan! svårare än så är det ju faktiskt inte. eller prova att köra ett 360 spel i en x-box. tro mig. det är skillnad och dom heter ju just därför olika saker. aja. you got my point

Medlem

Klart gott att ni tog bort den frågan, jag menar - det är ju inte en jefel som avser Windows 3.0 när man säger "Windows" - eller avser nån mossig gammal 8086 när man snackar om "PC".


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

iofs. men å andra sidan så är ju faktiskt inte en pc en spel konsol på det sättet, sen är den ju under ständig utveckling medans en x-box alltid kommer vara en x-box. nä. hymmel, hade ni fel så hade ni fel. man borde inte kunna ändra frågorna i efterhand.

Redaktör
Skrivet av 6coin9:

tycker faktiskt det är lite kasst att stryka den där frågan. klart man ska kunna ha med en kugg fråga. och så jäkla kugg var den ju inte. jag menar. läs bara frågan! svårare än så är det ju faktiskt inte.

Jo, så jäkla kugg var frågan. Vi fick extremt, jag upprepar: extremt få rätta svar. Annars hade den inte tagits bort.


signatur
Medlem

attans, jag som svarade rätt på den! fast än är inte hoppet ute

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av 6coin9:

tycker faktiskt det är lite kasst att stryka den där frågan. klart man ska kunna ha med en kugg fråga. och så jäkla kugg var den ju inte. jag menar. läs bara frågan! svårare än så är det ju faktiskt inte.

Jo, så jäkla kugg var frågan. Vi fick extremt, jag upprepar: extremt få rätta svar. Annars hade den inte tagits bort.

Är siffrorna hemliga? skulle vara roligt å veta hur många som svarade 100% rätt


signatur

Hette förut :FRAGstealer

Medlem
Skrivet av pissenisse:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av 6coin9:

tycker faktiskt det är lite kasst att stryka den där frågan. klart man ska kunna ha med en kugg fråga. och så jäkla kugg var den ju inte. jag menar. läs bara frågan! svårare än så är det ju faktiskt inte.

Jo, så jäkla kugg var frågan. Vi fick extremt, jag upprepar: extremt få rätta svar. Annars hade den inte tagits bort.

Är siffrorna hemliga? skulle vara roligt å veta hur många som svarade 100% rätt

indeed. lite irriterande nästan. jag är ganska säker på att jag fick 100%.

123
Skriv svar