Hampus och Patrik spelar Heroes of Newerth

Medlem
Hampus och Patrik spelar Heroes of Newerth

Vem är Patrik, undrar du? En vän till mig - kan man säga.

Har du inget bättre för dig, så spana in lite halvoktanigt kommenterat Heroes of Newerth-spelande med den smackande pandan. Mannen som svär i bakgrunden är däremot ingen mindre än en kamrat till en kamrat.

Kan man säga.

Men hur som haver, 720p is the way to go.

#blogg

Medlem
Hampus och Patrik spelar Heroes of Newerth

Härligt med HoN, men själv är man på torken just nu (1000 matcher sen September). Om det blir fler matcher så kan du ju spela in hela matchen och sen dela upp i delar efteråt. Vad blir nästa spel som du ska spela?

Medlem

Testa "League of Legends" med vettja! Det är skaparna utav DotA som gjort spelet. Ungefär samma som detta spelet bara lite häftigare (Enligt min åsikt iaf hehe...)

Nerladdnings länk:
http://official.lol-europe.com/telechargement.php

Medlem

Nämen tjena

Jag glömde svara, klantig som jag är!

Jag måste prova på LoL, men samtidigt är jag så inne i HoN när jag väl har fritid (utöver FZ-umbäranden ^^) att det blir svårt att finna tid. Men man måste ju prova för att veta vad som är mest värt att spendera tid på.

Har ett litet skoj sidoprojekt som ska gå av stapeln någon gång, men annars dyker nog nån mer HoN-film upp, så får vi se vad nästa spel blir

Är det något ni tycker jag ska gå igenom i filmerna - utöver att snacka goj? (vilket jag kommer göra nog ändå)


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

"Vem är Patrik, undrar du? En vän till mig - kan man säga."

Hmm?

Medlem

MikaelH - Haha, utifrån ditt perspektiv tror jag att jag förstår på vilket sätt du läser mellan raderna. Utgår du däremot från kontexten att "kan man säga" är ett uttryck jag överanvände under tidsperioden, bara för att, då jag skrev det här inlägget tonas nog din tolkning bort rätt rejält.

Men du får pluspoäng för att du försökte!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Sköna filmer!

1
Skriv svar