Fullmatat om Beyond Good & Evil 2

Robot
Medlem
Fullmatat om Beyond Good & Evil 2

Älskade ettan, har grymma förväntingar på tvåan.
Om dom nu fångar känslan från ettan.

Medlem

Hate to be nit picking (yea, right...) men:
"Vi konserverar själen från första spelet, men formen kommer att förändras."

Är det bara jag som reagerar på ordet "konserverar" och tänker på burkmat?
Awesome med BGE2 förövrigt ^^ Om nu bara LBA3 kan komma också


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Ett av de mest efterlängtade spelen på min lista, får verkligen hoppas de lyckas fånga den härliga atmosfären som fanns i första spelet!

/ LordDaimos

Medlem

Ettan var hur jävla fett som helst! Blir kul och se om 2:an kan leva upp till kraven

Medlem

Wooho! Och för dem som inte spelat det eminenta första liret kan man köpa det för en spottstyver på GOG.com. Nu fattas bara uppföljare på Outcast, Oni, XIII och Terranova så är jag nöjd sen.

Medlem

Äntligen lite mer information, började bli lite orolig att dom skrotat projektet.

Medlem
Skrivet av T0rteX:

Nu fattas bara uppföljare på Outcast, Oni, XIII och Terranova så är jag nöjd sen.

Det är nog ganska uteslutet... Men det vore ju inte fel såklart.

Medlem
Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av T0rteX:

Nu fattas bara uppföljare på Outcast, Oni, XIII och Terranova så är jag nöjd sen.

Det är nog ganska uteslutet... Men det vore ju inte fel såklart.

Nä hehe, jag hoppas med en dåres envishet. XIII hade ju en uppföljare inskrivet i slutet. Outcast förtjänar en uppföljare eller åtminstone en restaurering av voxelgrafiken till modernare grejer. Oni skulle behöva buggstädas, plus att jag vill ha jätteroboten och multiplayerstödet de skippade i releasen, fast helst i ett helt nytt spel. Terranova, vad ska man säga? Spelkonceptet är lysande, och jag älskade de kackiga videosekvenserna med skådisar(?). Modern grafik och ett fett multiplayer och coop-läge så är det en modern klassiker.

Medlem

Första spelet var riktigt roligt fast lite väll kort.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Härligt! Ettan var rikdigt, rikdigt bra! Hoppas tvåan inte blir en besvikelse.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv

Vad e det med detta spelet som e så bra??? Det e ju en Gris:D

Medlem

Beyond Good & Evil är ett av mina favorit spel, älskar det spelet. Stämningen var/är helt underbar och grafiken var riktigt skön.
Hoppas att Michel Ancel och hans team tar all den tid de behöver för att göra spelet så bra som möjligt och hitta den där magiska känslan.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Sillage:

Beyond Good & Evil är ett av mina favorit spel, älskar det spelet. Stämningen var/är helt underbar och grafiken var riktigt skön.
Hoppas att Michel Ancel och hans team tar all den tid de behöver för att göra spelet så bra som möjligt och hitta den där magiska känslan.

QFTW

Medlem

Jepp, ettan var ett riktigt bra spel. Misstänker att det sålde dåligt för folk misstog det för ett spel för barn p.g.a pratande djur och lite cartoony stil. Själv så köpte jag det på rea för 99:- för några år sedan för jag hade hört att det skulle vara bra. Och jag blev inte besviken.

Är riktigt sugen på att spela 2:an. Hoppas det blir minst lika bra och säljer bättre så det kan bli en 3:a också.

1
Skriv svar