Borderlands INTE celshadat

Robot
Medlem
Borderlands INTE celshadat

fyfan vad jag längtar till det här spelet, ny art directionen ser underbar ut

Medlem

Hm, var det inte det här som skulle ha enorma mängder vapen? :>

Medlem

Hehe just det ja, läste om det här spelet för ett gäng år sedan i PCgamer. 500000 olika vapen om jag kommer ihåg rätt.

Medlem

Eh. Det är många vapen... Känns väldigt osannolikt.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Eh. Det är många vapen... Känns väldigt osannolikt.

Det är en slumgenerator som gör vapnen, så de menar nog att det finns 500000 varianter av bössorna:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ser helt sjukt underbart ut.

*Spoiler*

Egen software för att göra "nya" vapen? Över 500 tusen i pre-alpha? Give!

Inaktiv

Det verkar grymt!

Medlem

Vaför ha 500k vapen. För att ens orka bry sig att anväda alla så skulle spelet behöva vara 400h långt.

Spelet kommer nog bli en stor flopp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Vaför ha 500k vapen. För att ens orka bry sig att anväda alla så skulle spelet behöva vara 400h långt.

Spelet kommer nog bli en stor flopp.

Spelet kommer blir en flopp för att det använder sig av en slumpgenerator för att få fram vapen? Visst, det kanske inte är det optimala men att ett spel skulle floppa p.g.a. det känns väldigt osannolikt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

herregud INTE CELLSHADAT. hur ska jag klara av detta????

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Vaför ha 500k vapen. För att ens orka bry sig att anväda alla så skulle spelet behöva vara 400h långt.

Spelet kommer nog bli en stor flopp.

Jag gillar det, GOD LIKES DIVERSITY DAMNIT!

Har inte riktigt fått ögonen på det här spelet innan förrän jag såg gameplay videon nyligen. Det kan blir riktigt bra. så länge pc portning inte får känsla av konsol och alla aspekter är lika genomtänkta.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Vaför ha 500k vapen. För att ens orka bry sig att anväda alla så skulle spelet behöva vara 400h långt.

Spelet kommer nog bli en stor flopp.

Varför ha mer än 1 vapen?

En vanlig kniv borde ju räcka långt, oändligt i ammo och allt.

Medlem

Ett av de spel jag sett fram emot väldigt länge, verkligen kul att de ändrat grafiken.. Önskar att fler spel körde med en mer tecknad-stil, vi är ändå så pass långt ifrån att te.x människor kan se helt verkliga ut i spel, det blir bara extremt plastigt/artificiellt, och det är inte snyggt (farcry, crysis osv - fult!)


signatur
Medlem
Medlem

In-game bild hur det ser ut idag:

http://i44.tinypic.com/2v85wcz.jpg

tycker det ser helt grymt ut


signatur
Medlem

Skulle celshading vara något dåligt i sig? Det beror väl på hur man utnyttjar tekniken. Kolla på XIII, helt fantastiskt skulle jag säga. Där finns ju också kopplingen till en serie, men ändå, det är läckert som attan.

1
Skriv svar