Se slagsmål i NHL 10

Robot
Inaktiv
Se slagsmål i NHL 10

Me like! FPF (First Person Fight)

Medlem

Ser riktigt bra ut, blir ett säkert köp i september

Medlem

Bra att man fyller år i september då

Medlem

Ser bra ut men det är två saker som jag ska kommentera angående slagsmålen. För det första så ser det ut som att den vänstra handen bara håller framför motståndaren, inte att han har tag om hans tröja. För det andra så blir det väl ändå lite problem när man kör 2 spelare och det är i 1:persons-perspektiv . Har dem delad skärm då eller ser man båda spelarna som man gör i dem tidigare NHL-spelen?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ser skitbra ut!

Waterboy: det blir splitscreen när 2 personer slås på samma konsoll.

Medlem

Hmm, snart kanske det är dags att införskaffa ett NHL igen. Skillstick var den senaste anledningen.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Stör mig fortfarande på rörelserna i NHL.. Ena stunden så kanske spelaren åker och sen en frameskift och han står helt stilla... känns så stelt en del rörelser.

Medlem

slagsmålen är det ända som gör hockey värt att kolla på
och antagligen det ända som gör att jag kanske köper detta !

mer brawling for the win ffs

Avstängd

Vill ha! Synd att man ligger i lumpen när det kommer. Antar att jag får åka hem och köpa det när man har permission

Medlem

Äntligen har dom fattat att man faktiskt KAN se publiken..och gjort något åt det! stör mig på att andra spel då publiken gör exakt samma saker och ser exakt lika dana ut. Blir definitivt ett köp!

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Stör mig fortfarande på rörelserna i NHL.. Ena stunden så kanske spelaren åker och sen en frameskift och han står helt stilla... känns så stelt en del rörelser.

Precis vad jag också känner.

Medlem

NHL 09 var guldvärt, även om det har sina små irriterande skavanker. NHL 10 ser ut att bli det perfekta sportspelet. Alla de smågrejer de nu har lagt till: att kunna spela vid sargen, ta ner pucken med händer och klubba, fortfarande vara spelduglig om man hamnar på knä, störa andra laget efter avblåsning, bättre publik... Ja, det är smågrejerna som gör det, de förhöjer atmosfären något avsevärt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Åh FETT!
Gillar att man kan skjuta när man sitter på knäna


signatur

Wai

Medlem

Fan va fedt! Säkert köp
O jag håller med mr.bear! Smågrejerna som gör att!

inK
Medlem

Skönt med ett nytt NHL-spel. NHL 08 är det senaste i min spelsamling, så detta blir ett givet köp.
Hoppas nya fighting-motorn fungerar bra.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

First person-slagsmålen såg lite väl dåliga ut. Men de andra förbättringarna verkar mycket lovande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

ptr
Medlem

detta kommer bli riktigt roligt!

Medlem

Ska man fortfarande undvika PC-utgåvan?

Alltså att det är ett helt annat spel än konsol-varianterna som närmast kan efterliknas något från början av 1900-talet?

Medlem
Skrivet av Pettor:

Ska man fortfarande undvika PC-utgåvan?

Alltså att det är ett helt annat spel än konsol-varianterna som närmast kan efterliknas något från början av 1900-talet?

Du kommer att bli tvingad till att undvika PC-utgåvan då EA Sports valt att lägga ner NHL 10 till PC. Släpps endast till Xbox 360 samt PS3.

Medlem

Slagsmålen såg rätt B ut, annars, NHL 09 släng dig i väggen


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

maxat måste ha


signatur

[/5] "powernap over"

Inaktiv

NAJS ME LIKE BIG TIME

Medlem

Kan någon förklara varför slagsmålen hamnar så i fokus? Det är väl för fasen HOCKEY?

Fight Night Round-spelen finns för de som vill figthtas.

Medlem

Ser bra ut:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Det enda dåliga med NHL10 är att AIK inte kommer vara med.

Inaktiv
Skrivet av ghoül:

slagsmålen är det ända som gör hockey värt att kolla på
och antagligen det ända som gör att jag kanske köper detta !

mer brawling for the win ffs

Håller inte alls med om att slagsmål är det enda som gör hockey värt att kolla på. Jag gillar hockey för att det är kamp, intensivt och snabbt.

Ps. Stava inte enda som "ända" då det har en helt annan betydelse (ända kan bland annat betyda arsle, röv).

Medlem

Slagsmålen ser helt mupp ut.. Enda som gjort fighter roliga, efter spelen till 16-bit, är NHL Hitz-spelen (imo)..

Angående spelet så.. Det enda jag vill ha är möjligthet att ställa in kontrollerna så som jag vill ha dem... Skjuta med analoga blev jag aldrig vän med för fem öre, oerhört klumpigt. Classic var väl på rätt väg, men där saknades istället funktioner. Åsikterna gäller 360-versionen.

1
Skriv svar