Fat Princess Tråden

Medlem

Patchen ska komma till EU denna veckan.

The Sony America connection and lag patch is now live. For those of you in North America (as well the rest of the community served by Sony America), turn on you PS3’s, fire up Fat Princess and you should get the update. Europe is coming next week

Eftersom patchen i US kom den 7e så är det alltså denna vecka som patchen ska komma hit, antar att den trillar ner på torsdag.

Inaktiv

okej nice
bara att börja lira fat princess igen ^^ jag har 16 saker kvar att låsa upp sen har jag alla cutomise stuff.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

MajkyPajk heter jag på PSN. Köpte Fat Princess i förrgår - rekommenderas varmt!

Medlem

Måste skaffa spelet snart!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Okej patchen är underbar. Hittar ett game jämt nu!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag har också det om Ni undrar. Sjukt roligt.

PSN: MacNille.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

köpte det idag, lägg till mig på psn så joinar jag

psn: piggeeh

Medlem

Ska skaffa det när playstation network card kommer =/

Medlem

Nu har även jag köpt spelet.
Ganska kul faktiskt. Warrior och builder (eller vad de nu heter) använde jag mest

Psn -> Crawller92


signatur

Rawr

Inaktiv

btw jag lirar en runda idag finns det nån klass som kan döda en warrior på en attack?för jag körde banan tropical punch(eller vad den heter) kommer in i fiendens fort ser en mage han bara vänder sig mot mig o poff jag dog direkt,jag hade fullt liv o jag bar dog rakt av,de första jag tänke "wtf" det måste ha varit ett bugg xD o påtal om buggar så fasna min gubbe också i tunnlen han flytta sig fram o tillbacka hela tiden, så jävla störigt.


signatur

Psn name:Demodemo222

123
Skriv svar