Se multiplayer i Modern Warfare 2

Medlem

Brutalt gött ut, ännu goare att det släpps dagen innan min födelsedag! ;q

Medlem
Skrivet av TobbeW:

Ser ganska roligt ut...men fruktansvärt orealistiskt!

Vad är det som är orealistiskt? Man använder ju flyget på riktigt.. Man står ju dock inte så nära fienden själv förståss

Inaktiv

hoppas campaignen är inte like kort som 1an..

förresten ser inte cod4mw2 ut som Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2?


signatur

OG GANGSTA PARTY

Inaktiv
Skrivet av Zyndrome:

Hoppas de tagit bort granater i multiplayer...

Om du ttittat i slutet av filmen hade du insett att så inte är fallet.

COD 4 MP blev ju brutalt tråkigt efter ett tag och jag har inga större förhoppningar på detta.

Medlem

Försvarsmaktens utvecklingscentrum har legat i sen jag gjorde lumpen senast... Coolt som fasen med värmeavkännande p-skott

Medlem

Både grafik och gameplay såg ju precis ut som COD:4 ... Men men, kanske blir bra.

Medlem

Har redan förbokat för länge sen och att spelet skulle få bättre MP än första spelet är väll självklart eller?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Vet inte, kanske kan bli bra. Tycker spelet har löjlig autoiam (4:an) och måste säga att 5:an är bra mycket roligare. Men time will tell. Hoppas banorna är större så man kan få lite andrum.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

fattar inte varför folk vill ta bort saker hela tiden som DOM inte kan hantera...

Varför ta bort granater? Lär dig använda dom själv?
Varför ta bort helikopter? Lär dig undvika
osv osv...

Handlar bara om ren avundsjuka mot dom som får tag på dessa perks!

"P-Skott m/86, AT-4(eigthyfour, (kalibern) / Anti-TANK 4) är mig veterligen inte målsökande"

Jänkarna har haft AT-4 ett par år och jag vet att dom har experimenterat med ett par olika stridspetsar, varav någon är värmesökande efter avfyring.
Dom har t.om satt på Rödpunkt på en del av sina.

Den är alltså inte målsökande/låsbar utan bara söker sig mot en stor värmekälla.

Inaktiv
Skrivet av Richiraptor:
Skrivet av TobbeW:

Ser ganska roligt ut...men fruktansvärt orealistiskt!

Vad är det som är orealistiskt? Man använder ju flyget på riktigt.. Man står ju dock inte så nära fienden själv förståss

8) P-skott mot flyget!

När använder man ett P-skott/ AT4(AntiTank) mot flyg? Aldrig! Fick jag lära mig iaf... dessutom kan man inte ladda om den heller^^(förutom övningsverren med 9mm o 20mm) men men...

ja, jag är en liten "besserwisser"! :heart:

Inaktiv

Alltså fz snabbar kan ni. Till och med Machinima på youtube är snabbaren er :/ no offense

Medlem

Ser ut som mer av samma vara som tidigare. Behöver inte vara dåligt, men får direkt samma korridorskänsla vilket är synd...

Medlem

Som många andra har sagt så ser det sjukt roligt ut.

Modern Warfare röjde online.

Medlem
Skrivet av Frosties:

åsbar utan bara söker sig mot en stor värmekälla.

Och detta är då en helikopter ett par km bort och inte de brinnande bilvraken runt omkring i stridszonen? Lägg ner, valet att ha målsökande AT som inte är byggda att ta ner luftmål är ett väldigt dåligt val om man vill ha någon som helst realism då spelet faktiskt heter modern warfare. Roande med rörelsedetektorn, för det är säkert väldigt användbart i strids i bebyggelse när det är mer civila än stridande trupper. Men som sagt, det är ju en arcade shooter så kan ju inte förvänta sig så mycket.

Inaktiv

En månad före kommer Forza 3.
Efter en månad kommer MW2.

Fyfan va GÖTT!

Medlem
Skrivet av Jiggaren:

En månad före kommer Forza 3.
Efter en månad kommer MW2.

Fyfan va GÖTT!

Jag diggar logiken i ditt inlägg, fantastiskt kul!

Medlem

ser ut som att min dator inte kommer klara detta.


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av Crawller:

ser ut som att min dator inte kommer klara detta.

Du får önska dig en ny i julklapp!

MFZ
Medlem
Skrivet av Frosties:

fattar inte varför folk vill ta bort saker hela tiden som DOM inte kan hantera...

Varför ta bort granater? Lär dig använda dom själv?
Varför ta bort helikopter? Lär dig undvika
osv osv...

eftersom jag uttalade mig om granater så kan jag förklara vad jag menar med mindre nadespam, mindre antal granater.. det är för att varenda jävla runda man lirar i cod4 är lite som lotto huruvida man sprängs i luften inom ett par sekunder för att alla skickar iväg 1-3 granater det första dom gör, och eftersom man slänger granaterna en 60 meter så gör det att man nästan kan slänga dom in i spawn, vilket är imho helt förödande för MP.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av redmac:

Vet inte, kanske kan bli bra. Tycker spelet har löjlig autoiam (4:an) och måste säga att 5:an är bra mycket roligare. Men time will tell. Hoppas banorna är större så man kan få lite andrum.

Autoaim? Spelar du cod på konsoll?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

kommer prestige edition till pc?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Detta kommer bli DA BOMB. har bokat det redan, inte night vision paketet dock, får klara mig med ficklampa ett tag till...

Medlem

Riktigt jäkla fett. Tur att man förbokat ett ex.

Medlem

Nja det här såg definitivt roligare ut än Cod 4 online vilket jag tröttnade på snabbt. Riktigt schysst att planen är högt upp i luften den här gången


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem
Medlem

FYSIK PÅ MINDRE OBJEKT! JA!!!

Med det sagt: det här verkar underbart.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Medlem

Neeeej! Inte fler irriterande saker som har ihjäl en från ovan... Ta bort!

Medlem
Skrivet av Javas:

Nja det här såg definitivt roligare ut än Cod 4 online vilket jag tröttnade på snabbt. Riktigt schysst att planen är högt upp i luften den här gången

Men det såg ju exakt likadant ut som cod 4...gun & run på nya kartor med nya vapen. Var det en "motion tracker", ala alien jag såg i filmen!?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Skriv svar