Stora Guitar Hero-planer för Megadeth

Robot
Stora Guitar Hero-planer för Megadeth
Medlem
Stora Guitar Hero-planer för Megadeth

JA!!!! :D:D:D nice!!

Aguante Megadeth!

seriöst, det här kan bli stort!

Medlem

Megadeth kör ju med rätt snabba gitarrsolon, så det skulle nog kunna bli kul


signatur

Game long and prosper

Medlem

Megadeth är ett av mina favoritband. Men jag vill inte att Neversoft ska förstöra allting. Vill hellre att Harmonix gör en Megadeth: Rock Band istället.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Man får ju komma ihåg att det kommer från Dave Mustaine...

Medlem

Vad är det här? Dave Mustaine är en av de mest pretentiösa och egenkära rövhålen i hela rocksvängen. Och Megadeth är knappast ett band som förtjänar ett eget spel.

Vart är Guitar Hero-Pantera?! Det, om något, skulle vara riktigt bra!

Medlem
Skrivet av Naglfar:

Vad är det här? Dave Mustaine är en av de mest pretentiösa och egenkära rövhålen i hela rocksvängen. Och Megadeth är knappast ett band som förtjänar ett eget spel.

Vart är Guitar Hero-Pantera?! Det, om något, skulle vara riktigt bra!

Så Phil är inte egenkär då? Och so what, gillar de båda vilket fall som helst.

Medlem

Megadeth är lite av favoriterna och har man vaknat på köksgolvet med ett par hörlurar och "Holy Wars... The Punishment Due" så att öronen blödde så låter det här som en prima nyhet.. Bring it on bara, öronen kan behöva lite mer jävlaranamma !!


signatur
Medlem
Skrivet av WaltX:

Megadeth är ett av mina favoritband. Men jag vill inte att Neversoft ska förstöra allting. Vill hellre att Harmonix gör en Megadeth: Rock Band istället.

QFT

Snälla, låt inte Activision/Neversoft/någon annan av deras skitstudios förstöra allting.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Fyfan härligt =D bästa bandet evah

Medlem

Yeyyy!! Klart att Megadeth ska ha ett eget spel! Längtar efter att riffa loss till Take No Prisoners eller My Last Words (Neh, jag har inte Rock Band, och Wii har inte Megadeth som DLC anyway)!

Skulle en ny Megadethtitel inte släppas på Wii så slantar jag nog upp för en ny konsol.

Inaktiv

Kan det vara någonting med den nya motion prylen som kommer runt November, December?


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Grabbag (duke nukem) - enda bra låten av dem. har iofs inte lyssnat på allt

Medlem

It... would... be...,. EPIC! :D:D


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Är det bar jag som tycker dom väljer band lite konstigt...
Missuppfatta mig rätt jag gillar megadeth men... känns som det borde finnas större / kändare band eller va fasen släng ihop 4 band o dela på´t


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ja den dagen Rock Band: Opeth eller Guitar Hero:Slayer kommer så är det dags att rita kors i taket. Megadeth är iallafall en av de få någorlunda kända banden som är gitarrdrivet.
Konstigt att klassiska band som Iron Maiden eller Black Sabbath inte dykt på RockHero-konceptet ännu.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

inte så sugen, har inte hört en enda bra låt från dom än.

1
Skriv svar