Battlefield: Bad Company 2

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Jag fick ju en BETA-nyckel av FZ förut till PS3. Jag tyckte jag läste någonstans att ifall man har en PS3 BETA-nyckel så får man också prova BETA till PC. Är detta sant? Antar det eftersom jag inte har sett något annat... Även dom som förhandsbokar till PC får prova.

haha nu pratar du nog i nattmössan, finns ju ingen logik i varför det skulle vara så..

Medlem

Gött kommer att kunna maxxa graffen fullt ut Hoppas det är så snyggt och bra som man förväntar sig x)

Medlem

Maxxa skiten på system requirementsd lab. Dock har jag en phenom 9750 OC @ 2,6 ghz. INte det bästa, men jag maxxar typ alla spel nu ändå så. Man får se hur bra det flyter på torsdag.

Medlem

Förhandsbokade nu. Bär dock emot att det är EA som har världens sämsta mutliplayer-servrar. Lagg kommer som ett brev på posten med deras spel.

Medlem

Skulle vara kul om man fick köra en AC 130


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av MenacE:

Detta blir nog bra!

Btw, någon som vet vem som gjort musiken i sp-filmen??? Sköna riff och bra dunk på den iaf...

Det är Queens of the stoneage....:up::heart:

Medlem

Grym förhandstitt!

Inaktiv

Riktigt grymt verkar det bli. Hoppas bara att burken min pallar trycket.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av Samurai237:

klart man införskaffar detta, frågan är bara till 360 eller PC?

förstår inte att man ens ställer den frågan :S

+1


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Skulle vara kul om man fick köra en AC 130

nej och det är ett jävla stort + med detta spelet

Medlem

Förhandsbokat till PC

Ses på slagäfltet grabbar och tjejer Slutbossen / Minibossen


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av bladefinor:

Jag fick ju en BETA-nyckel av FZ förut till PS3. Jag tyckte jag läste någonstans att ifall man har en PS3 BETA-nyckel så får man också prova BETA till PC. Är detta sant? Antar det eftersom jag inte har sett något annat... Även dom som förhandsbokar till PC får prova.

haha nu pratar du nog i nattmössan, finns ju ingen logik i varför det skulle vara så..

Det var inget påstående... Det var en fråga. Vart är din logik till att börja med?

Medlem

Sådär då var det bokat och klart!
PC!!! 8)

Medlem
Skrivet av Spliffire:
Skrivet av MenacE:

Detta blir nog bra!

Btw, någon som vet vem som gjort musiken i sp-filmen??? Sköna riff och bra dunk på den iaf...

Det är Queens of the stoneage....:up::heart:

Aaaaaaah, TACKAR!!!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Så. Förhandsbokat.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Kolla hur jäkla snabbt han skjuter med pistolen vid runt 1:08 i trailern ^^

Bugg? CHEAT?!

Medlem

Blir bara mer och mer nöjd över att förhandsbokat Limited Edition.

Medlem

Högsta "villha" faktorn jag har varit med om!

Medlem

nu burk och betakey, detta kmr bli nice

Medlem

sturish, väldigt sent svar men har jobbat. de står testplattform xbox 360 och ps3 och till 360 verkar det inte ens släppas någon beta så jag tänkte att de kanske hade fått intryck därifrån med

Medlem

Bara spelet inte har sjukdomen consolitis så kanske det blir bra.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Perfekt. Då hinner jag varva MW2 innan jag skaffar detta. Skönt att inte behöva bry sig om grafikkort och sånt när man har 360.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Åh, nu får betan komma tycker jag, så jävla sugen för att se om det är bättre/roligare än modern warfare 2


signatur

It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Medlem

har redan köpt det på steam ! kommer bli nice, och ska bli kul att se hur mkt snyggare det blir med dx11!

Medlem

Squad-multiplayer är ju helt klockrent. Det "forcar" att alla har en roll. I stora multiplayer får man ju aldrig hjälp med ammo eller medkit. Kan bli årets spel.

Medlem

Någon som vet hur game gör med betanycklarna?
Skickar de ut dem på torsdag, eller har jag blivit bortglömd?

Vill inte missa en sekunds möjlighet att testa betan

dmn
Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Perfekt. Då hinner jag varva MW2 innan jag skaffar detta. Skönt att inte behöva bry sig om grafikkort och sånt när man har 360.

Skönt att slippa bry sig om flimrande texturer och pixliga linjer när man kör med tjockt mycket anti-aliasing på PC. Och högre upplösning både på både texturer och bildskärm. Och mus + tangentbord...

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Pretorian24:

Perfekt. Då hinner jag varva MW2 innan jag skaffar detta. Skönt att inte behöva bry sig om grafikkort och sånt när man har 360.

Skönt att slippa bry sig om flimrande texturer och pixliga linjer när man kör med tjockt mycket anti-aliasing på PC. Och högre upplösning både på både texturer och bildskärm. Och mus + tangentbord...

+1

Medlem

Tips till alla som vill spela betan!
Om ni förhandsbokar via Webhallen.com så får man en beta nyckel med!

Grymt Fett med Para!!

Medlem

http://spel.feber.se/art/172464/nya_spellgen_fr_bad_company_2...

Hardcore kommer bli fett awesome! gött att dom tar tillbaka den skiten när MW2 tog bort den -.- (typ )

Skriv svar