Demon's Souls nu bekräftat

Robot
Inaktiv
Demon's Souls nu bekräftat

Förbannat kul spel, även om de ochså är svårt ibland.
Finns en fan made wiki som förklarar en del om folk vill läsa på, rekommenderar den starkt!
http://demonssouls.wikidot.com/

Medlem

Det är ett sjukt kul spel.. KÖP DET!
Köpte mitt i New York på nyår, bästa köpet!

Medlem

Importerade från Hong Kong förra sommaren, nåt av det bästa jag spelat.
Självklart köp för er som har tålamod nog att se vad spelet har att ge.

Medlem

Strategyguide! Åhh va mycket tid jag hade sparat om jag haft en!

Medlem

Så mitt tålamod belöna mig tillslut så lätt jag köper detta spel nu d(^_^)b

Medlem

Värt varenda krona. Dålig rush det är att komma till bossar i detta spelet, för det är Inte förlåtande och vid misstag belönas du ofta med en kall och ensam grav. Därav får du adrenalin över dina små conquests som jag inte fått på länge i spel. Men, är du den som ger upp när det är lite mottgångar är det absolut inget för dig. För det krävs en del tålamod innan du klarar av att döda något större. Inte för att spelet har brister i kontroll eller liknande utan det är bara det att man suger i början och är ofta alldeles för ivrig. Taktik, planering och tålamod sedan har du ett spel som kommer dig sysselsatt Länge!

Medlem

Känns nästan som man kommer köpa spelet _igen_ bara för samlarutgåvan. Riktigt riktigt bra spel, även om man ibland vill kasta skivan i golvet

Medlem

Otroligt bra spel. Mycket tråkigt att det tagit så lång tid för europalanseringen.
Jag undrar hur det kommer bli med servrarna, får EU spela tillsammans med US eller blir det helt egna nya?
Tråkigt om det är det senare. Tror att det riskerar att bli lite dött på EU isåfall iomed att så många redan importerat från US.

Medlem

jag ska försöka sälja mitt US exemplar av demon souls och något annat spel och införskaffa den europeiska "black phantom" versionen. jag vet, de är onödigt, men jag är sjukt kär i olika collectors editions, och denna känns bara som ett måste! en snabb fråga dock,
visst finns alla saves kvar om man börjar köra EU-versionen, så man inte behöver börja om ? jag är trots allt ganska långt fram.

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

visst finns alla saves kvar om man börjar köra EU-versionen, så man inte behöver börja om ? jag är trots allt ganska långt fram.

tveksamt. men man kan alltid hoppas.

Medlem
Skrivet av Zlampan:
Skrivet av Peppeoll:

visst finns alla saves kvar om man börjar köra EU-versionen, så man inte behöver börja om ? jag är trots allt ganska långt fram.

tveksamt. men man kan alltid hoppas.

jo jag hoppas. skulle dock inte skada att börja om med en ny gubbe från scratch, då jag gjort massor av misstag med den jag kör med nu.

Medlem

Jag har alltid velat köpa detta spel...men har man tålamod..har man...får se.

Ser onekligen ut som att det skulle kunna vara roligt och utmanande. Kanske till och med lite skrämmande när andra människor hoppar in i ditt spel om du är online


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Så jävla gött! Jag importerade det men detta är ett givet köp hur som helst. Med allt godis som inkluderas är det svårt att låta bli hehe.


signatur
1
Skriv svar