Vilka ska teckna Disney+?

Medlem
Skrivet av anon_328494:

Orkar gnälla oavsett vad för att man har en redan klar åsikt om ett företag sedan flera år tillbaks och aldrig skulle ändra sig. Det är humor för mig och trådarna ger härliga skratt

Jao, om någon avskyr ett företag blir det väl så. Jag har för mycket nostalgi för att tycka illa om Disney. Star Wars är jag lite mer likgiltig till. Har inget emot de nyare filmerna eller så.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

jag förstår Suits-anledningen, men det är ju helt befängt.

Jo, förstår bägge sidor.

Medlem

jag. köra mandalorian på teve via ps4:an.

Fragtjuv

Jag betalde för ett år direkt eftersom jag tyckte att det var värt strax över 500 kronor. Tänkte se tidernas bästa sportfilm Mighty Ducks ikväll!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Woho! Alla 30 säsonger av Simpsons

Medlem

Tecknade det, såg att appen på PS4 skulle släppas samma dag, så blir väl till att kika lite Iron Man

Dex
Medlem
Skrivet av damageinc:

Woho! Alla 30 säsonger av Simpsons

Dock inte säsong 31, men förhoppningsvis kommer den snart

Medlem

Dottern var svettig av lycka med tanke på allt tecknet som plötsligt finns inom räckhåll så det fick bli ett år här med. Sedan får vi se om det håller i längden, om jag skall vara ärlig är jag inte så värst imponerad av utbudet.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Sjukt besviken.. vart är Darkwing Duck?!?

Men å andra sidan, 6 säsonger av bumbibjörnar är helt ok. Lätt värt pengarna för ett år.

Skribent
Skrivet av Saltanötter:

Sjukt besviken.. vart är Darkwing Duck?!?

Men å andra sidan, 6 säsonger av bumbibjörnar är helt ok. Lätt värt pengarna för ett år.

Tror de kommer lägga till alla klassiska serier eftersom. Som jag förstod det har Disney fortfarande filmer och serier under licens på andra tjänster/kanaler, och förrän de avtalen går ut kan de inte ta in det på sin egen tjänst.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

De gör alltså bara 2 Mandalorian-avsnitt tillgängliga från start. Och släpper ett i veckan.

Argt brev-arg.

Det var det här jag var rädd för.. Frågan är ju hur de väljer att släppa avsnitten fortsättningsvis då säsong 2 ska börja den 30:e oktober om jag inte är helt fel ute. Var sugen på att haka på helåret för att det var så "billigt", men kör precis som Bennet en maxgräns på två streamingtjänster och just nu är det Netflix och HBO. Det kanske får bli Disney+ ett par månader lite senare när den andra säsongen av Mandalorian har börjat rulla igång på allvar.

Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

De gör alltså bara 2 Mandalorian-avsnitt tillgängliga från start. Och släpper ett i veckan.

Argt brev-arg.

Tack för info!

Sikken tur att jag glömde bort att teckna mig för ett år som jag tänkte. Mandalorian var det jag var sugen på att se, som jag visste om i förväg att det fanns, men blir till att vänta nu tills hela säsongen är släppt.

Medlem

Nu sitter min dotter klistrad och kollar på Nalle puh. Bara en sån sak. Ska indoktrineras med samma tecknat som jag sett.

Medlem

Då var det kirrat i Boxer tv hubben, Sony tvn, iPhones och iPad.

Inledde med Quack Pack med frugan. Vi kommer ha många, många timmar av underhållning att titta på. Känns som det var värt varenda krona för en helårsprenumeration.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Blir absolut några prov månader,

Medlem

Testar en månad.
Räcker garanterat gott och väl för att se serier/filmer man inte sett samt att kolla på lite gamla klassiker.
Ett år är löjligt lång tid att binda upp sig om man nu inte mot förmodan aldrig någonsin sett något från Disney förr...

Medlem

Köpte ett år.
Ungarna jublade.
Ska själv titta star Wars


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Ett år är löjligt lång tid att binda upp sig om man nu inte mot förmodan aldrig någonsin sett något från Disney förr...

Jag är van att köpa spel digitalt och då binder man upp sig en livstid. Så ett år känns inte farligt.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Jag är van att köpa spel digitalt och då binder man upp sig en livstid. Så ett år känns inte farligt.

Wat?

Medlem
Skrivet av Saltanötter:

Sjukt besviken.. vart är Darkwing Duck?!?

Men å andra sidan, 6 säsonger av bumbibjörnar är helt ok. Lätt värt pengarna för ett år.

Darkwing Duck var det första jag kollade efter när Disney+ blev tillgängligt!

Blev också sjukt besviken på det...

Ville även ha Ducktales, men hittade bara det nya skräpet? Kanske inte kikat ordentligt men hittade inte originalet


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Darkwing Duck var det första jag kollade efter när Disney+ blev tillgängligt!

Blev också sjukt besviken på det...

Ville även ha Ducktales, men hittade bara det nya skräpet? Kanske inte kikat ordentligt men hittade inte originalet

Darkwing Duck tycker jag väll inte var nå speciellt men gamla Duck tales det är nostalgi, skulle vara kul om det kom.
Och utan PKfilter


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Testpilot
Skrivet av joelthor100:

Jag betalde för ett år direkt eftersom jag tyckte att det var värt strax över 500 kronor. Tänkte se tidernas bästa sportfilm Mighty Ducks ikväll!

Flying V!

Kommer en remake med...

Frilansare

Tecknat nu. Mycket gott för barnen om inte annat. Och sen hela Marvel cinematic universe som jag inte sett mycket av tidigare.

Medlem

Bara ett Clone Wars-avsnitt tillgängligt nu, fy fan vad dåligt. Det måste ju vara mindre än en promille av de som ser Mandalorian som ser Clone Wars, då kan de väl lika gärna ha allt Clone Wars tillfälligt eftersom alla Star Wars-fans redan bundit sig hela denna höst pga Mandalorian.

Dex
Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

Bara ett Clone Wars-avsnitt tillgängligt nu, fy fan vad dåligt. Det måste ju vara mindre än en promille av de som ser Mandalorian som ser Clone Wars, då kan de väl lika gärna ha allt Clone Wars tillfälligt eftersom alla Star Wars-fans redan bundit sig hela denna höst pga Mandalorian.

Hmm jag ser alla 7 säsongerna av Clone Wars när jag kollar nu.

Medlem

Så varken ankliv, darkwing duck eller luftens hjältar finns? Vad är då meningen? 😊

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Du skrev att man är låst ett år om man köper årspriset. Men köper du ett spel t.ex. digitalt så är du låst för alltid med det spelet. Ser inte låsningen till Disney+ som mer smärtsam än det. En liknelse, inte mer än så.

Medlem
Skrivet av dex20:

Hmm jag ser alla 7 säsongerna av Clone Wars när jag kollar nu.

Sista säsongen har dock bara första avsnittet, och resten släpps antagligen vecka för vecka framöver. Detta trots att allting finns ute sen typ februari i USA.

/ LordDaimos

Medlem

Många nostalgi-maraton kommer det att bli framöver!

Medlem

Inte jag. Har tröttnat på Disney.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Nostalgiskt pepp och barnen blev glada.
Det är bra!

Men fysatan vilket sömnpiller Mandalorian var.

Skriv svar