Rainbow Six Siege till nextgen i år, med löften om 4K och 120 fps

Robot
Rainbow Six Siege till nextgen i år, med löften om 4K och 120 fps

Dessutom: förstärkning av en viss Sam Fisher.

#rainbow-six-siege, #ubisoft


Medlem

UbiSoft får kamma sig och släppa ett nytt Rainbow Six med riktig single player kampanj. Eller lägg till en sådan i Rainbow Six: Siege. Det saknar jag fruktansvärt mycket att kunna lira själv tillsammans med dator medhjälpare i uppdrag. Eller få ut det beryktade nya Splinter Cell någon gång tack. Det lär väl iaf inte förstöras med en renodlad multiplayer komponent likt Rainbox Six: Siege... Förhoppningsvis.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

vågat att släppa ett vm jag hoppas för deras skull det inte är under International, vore självmord

Medlem

Kommer det ens nya spel till nästa konsolgeneration?

Medlem

Haha, den kon är söndermjölkad.
Som alla deras spelserier.

Horribla ubisoft.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

UbiSoft får kamma sig och släppa ett nytt Rainbow Six med riktig single player kampanj. Eller lägg till en sådan i Rainbow Six: Siege. Det saknar jag fruktansvärt mycket att kunna lira själv tillsammans med dator medhjälpare i uppdrag. Eller få ut det beryktade nya Splinter Cell någon gång tack. Det lär väl iaf inte förstöras med en renodlad multiplayer komponent likt Rainbox Six: Siege... Förhoppningsvis.

Med tanke på att detta blev en miljon succé och spelet fortfarande lever sedan release (2015), tack vare multiplayer. Så har jag svårt att se någon single player satsning men man vet aldrig!
Dock större chans till single player kampanj om de släpper ett nytt spel skulle jag tro.

Jag är dock en av de som spelade väldigt mycket tack vare att deras fokus varit på just multiplayer, så för min del uppskattar jag om de fortsätter fokusera på multiplayer

Medlem

Tror majoriteten blir lyckliga över denna mjölkning då spelet är kul och mycket populärt.

Inaktiv
Skrivet av bent toe:

Haha, den kon är söndermjölkad.
Som alla deras spelserier.

Horribla ubisoft.

Det var en mogen kommentar. Spelarna håller ju uppenbarligen inte med då man säljer miljoner av det mesta som släpps.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Tror majoriteten blir lyckliga över denna mjölkning då spelet är kul och mycket populärt.

Har själv aldrig testat. Hört att det är rätt toxic och teamkills och sådär. Men skulle du rekommendera det till en solo-spelare?

Medlem

Släppa ett spel i samma serie varje år: mjölkning

Hålla igång ett spel sen 2015: mjölkning

Känns som vad spelföretag än gör så kommer alltid någon att skrika mjölkning...

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Har själv aldrig testat. Hört att det är rätt toxic och teamkills och sådär. Men skulle du rekommendera det till en solo-spelare?

Nej, inget bra spel för solospelare det är förbannat toxic att spela med randoms

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Nej, inget bra spel för solospelare det är förbannat toxic att spela med randoms

Låter som att jag håller mig borta då. Har inte tid och energi för sånt.

1
Skriv svar