Tävling – Iron Harvest + gubbkeps + LP-skiva!

Robot
Tävling – Iron Harvest + gubbkeps + LP-skiva!

Gubbig gubbtävling med gubbiga priser. Mamma mia!

#iron-harvest


Medlem

Åh, det här måste jag ju vinna! Jag som samlar på spelvinyl och allt!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Gubbkepsen skulle sitta fint nu när man tydligen är "jättegammal" enligt ungarna.
F.ö ett grymt bra RTS detta. Bland det bästa jag spelat sedan Company of Heroes.

Medlem

Det hade varit guld att vinna, lycka till alla


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör

Jag har just fixat skivspelare igen efter massa år utan (pga klåfingriga små barn). Tycker nästan jag borde få tävla.


signatur
Medlem

Gubbkeps?!!! Japp, jag deltar i denna tävling och så är det med den saken!

Gnällkuk

Gubbkeps och Vinyl? Nu jävlar! Kanske dags att vinna för första gången sedan jag vann senaste tävlingen här och fick provspela första Dungeon Siege innan släpp


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Nice gubbkeps säger man inte nej till

Medlem

Jag har aldrig velat vinna en tävling mer Är en flintig spelutvecklarlärare och med denna gubbkeps hade jag vunnit tillbaka mina studenters respekt och kärlek!!!

Medlem

En tävling för mig! Hade varit kul med lite Iron Harvest-prylar därtill. Ännu inte hunnit köpa spelet heller.

Fragtjuv

Åh vilken fantastisk tävling! Använder gubbkeps, älskar vinyl och kan tänka mig att förälska mig i spelet!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Medlem

Ååh drömspelet och en gubbkeps! ❤️❤️

1
Skriv svar