Svenska Teardown släpps i early access i år

Robot
Svenska Teardown släpps i early access i år

Snart får vi äntligen lägga vantarna på den otroliga fysikfesten.

#Teardown, #Tuxedo-labs


Inaktiv

Skulle vara roligt att prova leka runt. Är inte jätteinsatt i själva kampanjen eller vad den kallas men den känns sekundär

Medlem

Har slutat köpa EA spel men det här är nog ett spel jag kanske köper för att kunna leka med fysiken.

Medlem

Motorn är ju rätt så häftig i sig, men spelidén verkar urtrist...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av jehuty:

Har slutat köpa EA spel men det här är nog ett spel jag kanske köper för att kunna leka med fysiken.

Du menar så klart att du kan köpa det EFTER early access då, eftersom du slutat köpa spel som ligger i EA?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

FM-guru
F.d. Sisyr

Kan vara värt att nämna att det bara är två personer som utgör utvecklarna (Dennis Gustafsson och Emil Bengtsson), med bidrag i form av musik etc från några andra. Om jag inte minns fel var det dessutom från början ett soloprojekt av Dennis Gustafsson.

Skrivet av Hipshot:

Du menar så klart att du kan köpa det EFTER early access då, eftersom du slutat köpa spel som ligger i EA?

Apropå semantik och språk så är citatet i din signatur felstavat, fixa!!

Medlem

minecraftklon nä usch, och Electronic Arts på det, blä

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Kan vara värt att nämna att det bara är två personer som utgör utvecklarna (Dennis Gustafsson och Emil Bengtsson), med bidrag i form av musik etc från några andra. Om jag inte minns fel var det dessutom från början ett soloprojekt av Dennis Gustafsson.

Apropå semantik och språk så är citatet i din signatur felstavat, fixa!!

Oj, ja.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har sett fram emot det här ett tag, mest vill man ju leka med fysiken.
Hoppas det kommer gå att modda så andra kan "bidra".

@ohGr finns inget Minecraft eller Electronic arts över detta.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vore nice med ett ”Mario maker-läge” där du kan skapa dina egna utmaningar till andra spelare.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hoppas det kommer gå att modda så andra kan "bidra".

Det är bekräftat att det kommer komma.

Medlem

Jo, ladda in Minecraft världar och stampa voxels som en 100 m hög gud!

Inaktiv
Skrivet av ohGr:

minecraftklon nä usch, och Electronic Arts på det, blä

Haha anar jag lite troll/skämt?

Medlem
Medlem

Tidiga demos hade mer realistisk grafik, varför detta skifte till voxel/pixel-art i grafiken?

Medlem

Haha, gillade denna. Lite charmigt!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

@himmelsbla: Är du säker på det?
Jag kan då inte minnas att jag sett något från detta som inte sett ungefär likadant ut, måhända att han har varit tvungen att dra ner på upplösningen i geometrin för att bibehålla prestanda, men det har alltid sett "pixligt" ut såvitt jag kan komma ihåg.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av himmelsbla:

Tidiga demos hade mer realistisk grafik, varför detta skifte till voxel/pixel-art i grafiken?

Säker på att du tänker på detta spelet? För detta har sett likadant ut från dag ett, enda skillnaden är att det är lite mer färg i miljön nu.

Medlem
Skrivet av himmelsbla:

Tidiga demos hade mer realistisk grafik, varför detta skifte till voxel/pixel-art i grafiken?

Det ser väll bara bättre ut jämfört med tidigare?
Allt är voxel men det finns ju ljussättning, vatten fönster osv som inte såg likadant ut i början vad jag vill minnas.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar