Plötsligt! Nytt The Witcher bekräftas, blir ett Pokémon Go-likt mobilspel

Robot
Plötsligt! Nytt The Witcher bekräftas, blir ett Pokémon Go-likt mobilspel
Medlem

Typ 3 år försent...


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Typ 3 år försent...

Alternativt 700 år för tidigt.

Medlem

...ARPG?

Det lockar lite...faktiskt

Testpilot

Blev ändå lite glad av att se ett bekant monster. Men har nog för gammal telefon för att ens kunna köra detta.

Medlem

Ser fram emot reaktion och omdöme från Witcher-Jocke.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jaaaaaaaa! Naaaaaaaaj! Hmmm kanske.


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Men nej bara nej.

Medlem

Eh?...Why?!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Lol. Meningslös trailer

Medlem

Do you guys not have phones?

Medlem
Skrivet av Aloysius:

Do you guys not have phones?

Erkänner att jag gjorde ett mentalt glädjeskutt när jag såg nyhetens förkortade rubrik på Sweclockers, klickade mig hit illa kvickt och såg att det var... ett mobilspel.

Geeks Gaming

Witcher, gotta quen them all

Medlem

Perfekt att spela lite när man ändå är ute och plockar svamp

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Erkänner att jag gjorde ett mentalt glädjeskutt när jag såg nyhetens förkortade rubrik på Sweclockers, klickade mig hit illa kvickt och såg att det var... ett mobilspel.

Hehehe, samma här. Garbage blev det tillslut.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag kan inte komma ihåg när jag var så här skeptisk sist...

Medlem
Medlem

Ingår hunden och kommer det att finnas enhörningar?

RmK
Medlem

The Witcher hade kunnat göra sig bra på mobil men jag är högst tveksam till ett nytt geocaching spel.

Medlem

Nej, nej, nej! Orkar inte...

Medlem

Mitt hjärta slog volter när jag läste början på rubriken............................... men nej..

Medlem

Det ska ju CDPR till att göra ett FTP-mobilspel där betalmodellen faktiskt känns rimlig. Om det blir lite mer Pokemon GO och lite mindre annan FTP-skit så kan det absolut finnas potential. Kommer garanterat testas.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Lol. Meningslös trailer

Håller med dig, den var löjlig!


signatur

The Cold is my teacher! ❄

1
Skriv svar