Lyssna på fyra färdiga Refused/Samurai-låtar från Cyberpunk 2077

Robot
Lyssna på fyra färdiga Refused/Samurai-låtar från Cyberpunk 2077
Fragtjuv

Ja, det var sannerligen en rivstart! Bra tycker jag!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Himla trevlig musik!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Mina öron gillar inte alls deras sound, för mycket hög medel och hög frekvens vilket tenderar att triggar min tinnitus >_<

Medlem
Skrivet av deezel:

Mina öron gillar inte alls deras sound, för mycket hög medel och hög frekvens vilket tenderar att triggar min tinnitus >_<

Det är väll det som är meningen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Härlig musik! Jag ser fram emot att glida fram i min tuffa bil och lyssna på skön musik, så som Refused, Run the Jewels och Grimes.

Jag älskar den här utvecklingen där jag fått musiktips genom spel. Grimes från cyberpunk och Low Roar från Death stranding. Hoppas på mer sånt i framtiden.

Medlem

Hade man inte huvudvärk innan så fick man nu.
Tur man har medicin hemma (öl)


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Inte min typ av musik, men tror det kommer passa spelet bra.

SoL
Medlem

Inte alls min typ av musik. Älskar däremot cyberpunk deep dive soundtrack, hoppas mer på den typen av musik, vilken inte heller är min typ av musik normalt sett, men tycker det passar in bra på cyberpunk temat.

Medlem

På den här punkten har ju Projekt Red visat total omdömeslöshet för spelvärlden.
Hårdrock? I en cyberpunk-setting? RLY?
Om det är någonstans som det bör spelas elektronisk musik, eller snarare synth, dark electro, hård industri och EBM, så är det väl i cyberpunk?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

1
Skriv svar