Quiz – Åter till skolbänken med ett... skolquiz!

Robot
Quiz – Åter till skolbänken med ett... skolquiz!

Semestern är över och sommarlovet slut. Vi inleder hösten med ett klurigt läxförhör.

#fz, #quiz


FM-guru
F.d. Sisyr

"5/10 Korrekta svar!
Inte klassens stjärna, men mellanmjölk är också mjölk."

Då chansade jag ändå rätt på några. Det här med japanska spel är inte min grej...

Medlem

4/10 DAMN


signatur

Allätare

Flakmonkey

Inte en endaste liten fråga om Skool Daze, domarskandal!

Medlem

2/10

Klassens clown. Den tar jag med ro


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Fragtjuv

7/10 blev det och det får jag vara nöjd med men att kallas för plugghäst känns ju sådär!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

1/10 Korrekta svar!
Klassens clown.

Inte min grej kanske..

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Inte klassens stjärna, men mellanmjölk är också mjölk.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

7/10 Korrekta svar!
Plugghäst! (Och det finns tyvärr både för- och nackdelar…)

::::::: Gick hyfsat :::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

4/10 Korrekta svar!
Inte klassens stjärna, men mellanmjölk är också mjölk.

Stämmer bra det där.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

1/10 fick rätt på sista pga man kan extremt lite latin

Medlem

4/10. Några gissningar gick hem åtminstone för jag har verkligen noll koll på skolor i spel, insåg jag.

Medlem

Första 4/10 andra 7/10

Frilansare

5/10. Svårt denna vecka!

Medlem

7/10. Gissade hejvilt...

Farornas Konung

5/10 är jag nöjd med..

Medlem

8/10. Helt okej tycker jag. Missade bara på den om Dead Space och den om Harry Potter.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Inaktiv

3/10, känns inte bra

Medlem

Ironiskt att jag fick full pott på denna, när man inte var särskilt glad för skolan.

Medlem
Medlem
1
Skriv svar