Kommer Cyberpunk 2077 få gratisgrejer efter release: "ohhh yeaahh!"

Robot
Kommer Cyberpunk 2077 få gratisgrejer efter release: "ohhh yeaahh!"

CD Projekt ger glädjande besked.

#cyberpunk-2077


jkw
Medlem

19:e November nu? Snart? Imorgon? Nästa vecka? ._.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av jkw:

19:e November nu? Snart? Imorgon? Nästa vecka? ._.

Om vi blir ett gäng kan jag tänka mig att gå ihop på en cryo freezer och snabbspola fram till release.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Inaktiv

För mig spelar det ingen roll om spelet har betalt dlc så länge det är välgjort och värt priset i innehåll. Witcher gjorde det bra med sina fläskiga utgåvor, collectors med Gwent-kort, helfräna.

Ghost Recon Breakpoint gjorde det helt åt helskotta där dlc bestod av en fortsättning på huvudstoryn. När jag hade spelat klart storyn var det flera saker som man pratat om men som var olösta, jag hade fått reda på sanningen om ett par av skurkarna, men andra gömde sig bakom en betalvägg. Blev grymt besviken på sättet man hanterade det även om jag hade riktigt skoj med själva spelet.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Om vi blir ett gäng kan jag tänka mig att gå ihop på en cryo freezer och snabbspola fram till release.

Jag ser 10 för varanda okända nakna män pressa in sig i en enmansbehållare av glas...

Medlem
Skrivet av Tdoggahdogg:

Jag ser 10 för varanda okända nakna män pressa in sig i en enmansbehållare av glas...

Det första jag tänkte på också... det säger mycket om ens tankesätt.....

Medlem

Kommer definitivt köra via Geforce Now

Medlem

Off topic: Är det nån som vet ifall gameplayet vi fått se under sommaren är med Raytracing ON? Svårt att bestämma sig för vilken version man ska välja annars. Vill tex veta hur PS5-patchen kommer stå sig i jämförelse med ps4-versionen osv.. 🤔


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Moderator | Testpilot
Skrivet av Gustav Höglund:

Om vi blir ett gäng kan jag tänka mig att gå ihop på en cryo freezer och snabbspola fram till release.

Jag är med dig, broder.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Bill:

Off topic: Är det nån som vet ifall gameplayet vi fått se under sommaren är med Raytracing ON? Svårt att bestämma sig för vilken version man ska välja annars. Vill tex veta hur PS5-patchen kommer stå sig i jämförelse med ps4-versionen osv.. 🤔

Tydligen ingen ray tracing än så länge.

Medlem
Skrivet av Novdid:

Tydligen ingen ray tracing än så länge.

Tur det för mig, annars hade jag vart tvungen köpa nytt grafikkort eftersom jag spelar på PC. Sitter på 1080 och att uppgradera till RTX3080 till hösten hänger lite på vilka spela som jag har planer på att spela som har raytracing. Men detta gör nog att jag förmodligen sitter nöjd på GTX 1080 ett år till eftersom jag ännu får ut bra FPS ur det mesta utan raytracing.

Assassins Creed: Vikings kommer 2 dagar senare. Där är det inte sagt ännu om dom har raytracing eller inte. Har inte det spelet raytracing så slipper jag definitivt uppgrader i år.

Medlem
Skrivet av Belgaar:

Tur det för mig, annars hade jag vart tvungen köpa nytt grafikkort eftersom jag spelar på PC. Sitter på 1080 och att uppgradera till RTX3080 till hösten hänger lite på vilka spela som jag har planer på att spela som har raytracing. Men detta gör nog att jag förmodligen sitter nöjd på GTX 1080 ett år till eftersom jag ännu får ut bra FPS ur det mesta utan raytracing.

Assassins Creed: Vikings kommer 2 dagar senare. Där är det inte sagt ännu om dom har raytracing eller inte. Har inte det spelet raytracing så slipper jag definitivt uppgrader i år.

Det är ju sagt att CP2077 ska ha någon form av RT, bara det att de varken sagt vad eller visat något än. Vad jag vet ska tilläggas.

1
Skriv svar