Spana in första trailern för Rocksteadys Suicide Squad: Kill the Justice League

Robot
Spana in första trailern för Rocksteadys Suicide Squad: Kill the Justice League

Skapa kaos i Metropolis tillsammans med upp till tre polare.

#Kill-the-justice-league, #Rocksteady-studios, #Suicide-squad


Medlem

Definitivt dag 1 köp för mig. Såg mycket roligare ut än Gotham Knights!


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Ja jävlar, nu blev jag taggad! Detta kan bli allt som Marvel's Avengers vill vara. Lite tråkigt att det släpps 2022, men då kan de nog se allt som andra har gjort fel och fortfarande hinna åtgärda allt.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Putte83:

Definitivt dag 1 köp för mig. Såg mycket roligare ut än Gotham Knights!

Det har du fått från en CGI trailer...?

Medlem
Skrivet av Putte83:

Definitivt dag 1 köp för mig. Såg mycket roligare ut än Gotham Knights!

Håller med. Räcker med att se karaktärerna bara

Medlem

Spel med humor är alltid trevligt.

Medlem

Påminner om första Sunset Overdrive trailern.


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

Medlem
Skrivet av Ac3 Toni:

Påminner om första Sunset Overdrive trailern.

Precis det jag tänkte på också, när jag såg trailern. Liknade Sunset Overdrive en hel del, hoppas dock inte att gameplay blir likadant.

Gnällkuk

Vilken besvikelse, jag trodde man skulle få spela som ond. Nu verkar det vara så att det är omvända roller


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det intressanta är att alla rykten vi har fått har varit sant med modifikation.

Vi har fått rykten om att rocksteady ska göra:

Co-op spel med batman karaktärer
Ett superman spel
Ett batman spel med the owls
Suicide squad spel

Co-op fick vi som gotham knights

superman spel fick vi inte dock men han är med i SS.

Batman spel med owls var inte heller riktigt sant men owls och batman ser ut att bli en stor del i gotham knights.

Suicide spel stämde. Så rykten har inte varit 100% träffsäkra men på ett eller annat satt fick vi vad alla ryktena sa.

Very nice. rocksteady levererar alltid.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dom kunde väl ha visat lite gameplay.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Vilken besvikelse, jag trodde man skulle få spela som ond. Nu verkar det vara så att det är omvända roller

Men suicide squad är ju anti-hjältar och har alltid varit. Dom tvingas ju utföra uppdrag åt dom ”goda”.
Kan bli ett riktigt roligt spel

Gnällkuk
Skrivet av Athretil:

Men suicide squad är ju anti-hjältar och har alltid varit. Dom tvingas ju utföra uppdrag åt dom ”goda”.
Kan bli ett riktigt roligt spel

Aha, inte så investerad i de tecknade universumen. Hade tyckt det var klart roligare om man skulle skapa kaos och förödelse istället


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Dom kunde väl ha visat lite gameplay.

Lanserar först 2022 så tror inte det är tillräckligt utvecklat för att visa gameplay just nu 🤔

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Very nice. rocksteady levererar alltid.

Förutom arkham knight absolut sämsta spelet i serien. Det spelet har inte bra omdömen på metacritic och det med all rätt.

Medlem

Så efter fem år visar dom en CGI trailer för ett spel som inte släpps förrän om ytterligare två år. Hade förväntat mig mer än så efter all väntan.

Medlem
Skrivet av Athretil:

Men suicide squad är ju anti-hjältar och har alltid varit. Dom tvingas ju utföra uppdrag åt dom ”goda”.
Kan bli ett riktigt roligt spel

Så sant den äckliga Amanda waller som har kontroll över dem. Ska iaf bli intressant gillar alla karektärerna man kan spela 😁

Medlem
Skrivet av jehuty:

Det intressanta är att alla rykten vi har fått har varit sant med modifikation.

Vi har fått rykten om att rocksteady ska göra:

Co-op spel med batman karaktärer
Ett superman spel
Ett batman spel med the owls
Suicide squad spel

Co-op fick vi som gotham knights

superman spel fick vi inte dock men han är med i SS.

Batman spel med owls var inte heller riktigt sant men owls och batman ser ut att bli en stor del i gotham knights.

Suicide spel stämde. Så rykten har inte varit 100% träffsäkra men på ett eller annat satt fick vi vad alla ryktena sa.

Ja roligt iaf att det kommer en del dc spel. Ser fram emot dem.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Så efter fem år visar dom en CGI trailer för ett spel som inte släpps förrän om ytterligare två år. Hade förväntat mig mer än så efter all väntan.

Spelet har väl inte varit annonserats under 5 år? Svårt att tro att spelet varit under 5 år utveckling då hade jag med förväntat mig mer än CGI trailer. Troligen för tidigt stadium för att visa något då utveckling kan ta olika håll. Tråkigt se gameplay nu och sen försvinner massa element eller så.

Medlem
Skrivet av Ph3noM:

Det har du fått från en CGI trailer...?

Roligare karaktärer. ❤️

Skägg.
10 Chambers

Intressant att båda nya DC-spelen kör på multipla karaktärer, med coop-fokus. Lite väl lika karaktärer eller? En närstrid (Robin/Harley), en pangpang, en teleportertjomme, etc.


signatur
Medlem
Skrivet av jehuty:

Det intressanta är att alla rykten vi har fått har varit sant med modifikation.

Vi har fått rykten om att rocksteady ska göra:

Co-op spel med batman karaktärer
Ett superman spel
Ett batman spel med the owls
Suicide squad spel

Co-op fick vi som gotham knights

superman spel fick vi inte dock men han är med i SS.

Batman spel med owls var inte heller riktigt sant men owls och batman ser ut att bli en stor del i gotham knights.

Suicide spel stämde. Så rykten har inte varit 100% träffsäkra men på ett eller annat satt fick vi vad alla ryktena sa.

Fast det var ju bara ett rykte att det skulle gälla court of owls. Nu verkar ju de vara med i spelet så det är ju inte helt en lögn i alla fall. Ska bli kul att se hur knights och SS blir, tror båda spelen kan bli bra och håller tummarna för det.


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

Medlem

Är försiktigt positiv, gillar konceptet och tycker artstylen ser trevlig ut (som jag hoppas reflekterar ingame). Bortsett ifrån harley/superman känner jag inte igen karaktärerna så det känns trevligt och fräscht.

Får se var detta landar.

Medlem

Verkar intressant men jag vill se gameplay först innan jag ger mitt omdöme. Röstningen mellan Suicide Squad och Gotham Knights lutar mer åt Suicide Squad nu men jag har en stark känsla av att Batman inte är död och gör en röda mattan comeback på nåt sätt samtidigt som konceptet i Suicide Squad verkar väldigt intressant. However, gör Batman en snygg comeback så röstar jag nog på Gotham Knights i slutändan.


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem

Man får hoppas att Iron Galaxy Studios inte ligger bakom PC-versionen för de misslyckades totalt med Arkham Knight.

Moderator | Testpilot
Skrivet av takaii:

Spelet har väl inte varit annonserats under 5 år? Svårt att tro att spelet varit under 5 år utveckling då hade jag med förväntat mig mer än CGI trailer. Troligen för tidigt stadium för att visa något då utveckling kan ta olika håll. Tråkigt se gameplay nu och sen försvinner massa element eller så.

3-4 år minst, om man går efter information som media har fått.

Mycket besviken personligen. Flera år av väntan ger oss en CGI-trailer och att vi måste vänta ungefär två år till.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nej nej nej vill se gameplay och inte en tralier som inte säger något alls. Tror dock d kommer va kul att spela för att folk säger att Rocksteady kan göra spel

Medlem

Musiken i trailern sög verkligen.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

3-4 år minst, om man går efter information som media har fått.

Mycket besviken personligen. Flera år av väntan ger oss en CGI-trailer och att vi måste vänta ungefär två år till.

All information är läckt information som vi inte skulle veta. Man kan inte utgå från sån information. Sen tar det tid att utveckla spel. Det visar ju bara hur dedikerade dom är om spenderar 7 år på ett spel.

Sen vet inte heller om spelet har varit under utveckling under alla åren. Rocksteady kan ju ha hjälpt andra studios innan dom började med SS. Vi vet inte.

12
Skriv svar