Ghost of Tsushima får co-op, där blickarna riktas mot fyra nya hjältar

Robot
Ghost of Tsushima får co-op, där blickarna riktas mot fyra nya hjältar

Kostnadsfritt för alla Tsushima-ägare.


Medlem

Jävlar vad coolt! Rolig överraskning

Medlem

Hade hoppats på en Singleplayer-DLC men detta låter ändå intressant för att va online må jag säga!

Skribent

Wow, det var inte direkt väntat. Men det kan säkert bli skitkul. Nu tvekar man nästan att sälja PS4:an

Medlem

hallelujah 🙌

Medlem

Riktigt go överraskning!!

Medlem

"co-op i dlc-form, gratis för alla som redan äger grundspelet."
Kommer DLC:et att vara gratis för alla alltid eller det gäller bara för de som har spelet när DLC släpps? Blev lite konfunderad av formulering ovan.

Medlem

Hade föredragit en SP DLC, MP är bakom betalvägg. Men kul för er som betalar


signatur

I drank what?

Medlem

Oj! Det var en rejäl överraskning då det mesta verkar ha en förmåga att läcka nuförtiden.

Medlem

Totalt ointressant för mig.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sweet!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Hade ju föredragit ett sp dlc, men jag är taggad inför detta också.

Medlem

Nice! Mer coop för folket!

Medlem

Det är ju gratis så varför gnälla, men inte så intressant för mig.

Medlem

Hade också föredragit en SP DLC, varit kul att kunna fortsätta karaktären när man gjort allt i grundspelet. Hoppas det iaf kommer ett new game+ någon gång i framtiden.

Med det sagt låter detta DLC ändå awesome! 2 player story coop med fokus på japansk mytologi låter riktigt roligt. Sen 4 player horde mode är väl kanske kul om man bara vill kötta lite ett tag. Stridssystemet är riktigt roligt i min åsikt så ser fram emot att få använda det mer. Även de 4 olika klasserna verkar roliga, dock är jag personligen inte så förtjust i ghost weapons. Men jag kanske ändrar mig när jag faktiskt använt det mer.

Slutligen ser jag fram emot raiden som också kommer! Det låter roligt, smart av dem att släppa detta gratis. Om det bara är helt OK kommer folk muttra lite, men inte för mycket eftersom det är gratis (om man äger grundspelet). Om det är riktigt bra kommer de få en massa god PR eftersom de släpper ett grymt DLC som utökar spelupplevelsen gratis.

Fast som vissa pekat ut så är det gratis med en brasklapp. För att spela online krävs playstation+ medlemskap. Det är nog därför de släpper just ett MP DLC. Sony måste fortsätta motivera folk att lägga pengar på PS+ även om vi befinner oss i slutet av denna generation. Kommer att fungera på mig som inte haft ett medlemskap på ett par år. Jag gillar verkligen detta spel riktigt mycket.

Känns som man åkt tillbaka i tiden då man fick en komplett upplevelse utan en massa microtransationer som gör sig påminda konstant. Känns rent och fräscht. Sucker Punch förtjänar verkligen all creed för detta spel, hoppas detta fortsätter inspirera utvecklare (och kanske ännu viktigare, utgivarna) att fokusera på spel som en komplett upplevelse.

Medlem

Jag tycker det finns för många bra spel som jag inte hinner testa. Är det bara jag som blir stressad?

Quake-konnässsör

Så nu måste man hitta vänner också, vad har hänt med världen!

Hade också föredragit ett SP expansion, men men, roligt för de som vill och kan spela tillsammans.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Totalt ointressant för mig.

Noterar denna ytterst viktiga information!

OnT: Härligt! Hoppades på något MP så man kan köra detta tillsammans med polarn som också är japanofil!

Medlem

Nej fan, nu kommer de säkert massa mer trophies i DLC som gör att man inte får behålla 100% completion, så kul tyckte jag inte spelet var. (Ja min besatthet som completionist talar, kul för de som vill njuta av lite innehåll dock )

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Noterar denna ytterst viktiga information!

OnT: Härligt! Hoppades på något MP så man kan köra detta tillsammans med polarn som också är japanofil!

Vad bra. Det är så ett forum är tänkt att fungera.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Vad bra. Det är så ett forum är tänkt att fungera.

Not really. Alla trådar hade varit fulla av spam om Alla gick in i trådar de inte var intresserade av och berättade för alla att det inte var något intressant för dem.

Men men... you do you

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Not really. Alla trådar hade varit fulla av spam om Alla gick in i trådar de inte var intresserade av och berättade för alla att det inte var något intressant för dem.

Men men... you do you

Haha, vad tramsig kommentar. Ett forum handlar om att dela sin åsikt om ett givet ämne. Så länge kommentaren är relevant till sakfrågan så fyller inlägget en funktion. Vilket min kommentar om ointresse för ett MP-tillägg till en upplevelse som är hårt knuten till singelplayer är.

Skärp dig.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Haha, vad tramsig kommentar. Ett forum handlar om att dela sin åsikt om ett givet ämne. Så länge kommentaren är relevant till sakfrågan så fyller inlägget en funktion. Vilket min kommentar om ointresse för ett MP-tillägg till en upplevelse som är hårt knuten till singelplayer är.

Skärp dig.

Håller verkligen inte med. Finns inget mer intetsägande än någon som går in i en tråd och säger ”ointressant!” och sen inget mer. Tillför absolut Ingenting!

Svarar inte mer på detta då det redan gått helt för off topic.

Agree to disagree helt enkelt!

Medlem
Skrivet av Freakon:

Haha, vad tramsig kommentar. Ett forum handlar om att dela sin åsikt om ett givet ämne. Så länge kommentaren är relevant till sakfrågan så fyller inlägget en funktion. Vilket min kommentar om ointresse för ett MP-tillägg till en upplevelse som är hårt knuten till singelplayer är.

Skärp dig.

Om alla som tycker att något är ointressant går in och skriver detta med en kort kommentar så skulle de flesta trådar bli helt oläsliga.

Går man in och skriver detta OCH motiverar varför på ett bra sätt skapar det underlag för en diskussion.

Att skriva som du gjorde är ganska menlöst då det inte inte finns något diskussionsunderlag alls. Hur skulle forumet se ut om "alla" postade liknande inlägg?.

Medlem
Skrivet av almblad:

Så nu måste man hitta vänner också, vad har hänt med världen!

Hade också föredragit ett SP expansion, men men, roligt för de som vill och kan spela tillsammans.

Antingen blir vi för gamla och griniga att orka med alla unga spelare som för lite skojs skull dödar dig några gånger, och tycker det är jättekul, inte bara hela världen förändars, även det lilla respekt spelare hade ändå nån slags koll på mot varandra är helt bortraderad, i RedDeadRedemption2 online, är nog värre än vilda västern var, jag vill knappt göra saker längre, för man måste nästan ha en possey (squad)för att ha en minsta chans? SÅ om man släpper sånt här, på en till störredelen helt SP spel, kanske man kan ge folk en möjlighet att få 2-3 AI gubbar, för mig är inte ens vänner som är problmet, jag vill bara inte behöva chattra i micken hela tiden, för jag tapppar all koncentration på mitt spelande, och fastanar och nästan spelar deras genom att lysna vad dom säger? ADD + Asperger...

NI so postat 2-3-4 inlägg ovanför, jag förstår er besserwisser, jag har en själv i mig, men när ingen verkar ge sig, kanske man får ge upp diskussionen och bara medge, denna gång, får alla bli förlorare, gå ta en kaka i köket, så blir det som matrix, du har snart glömt vad som fick dig må dåligt från första början... sen så sitter du i ett spel igen, utan bekymmer och utan behov att vilja få alla känna och tycka som en själv... det är poänglöst, för vad vinner vi på att andra tycker samma som vi, det är riktat lika mycket mot mig!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Quake-konnässsör

@HaZe303: Ja, man märker att man blir äldre och inte orkar med andra spelare längre. Man håller sig hellre till singleplayer spel, där man får ta sig igenom i sin egen takt.

1
Skriv svar