Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 försenas igen

Robot
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 försenas igen

Det blir inget sugigt spel i år.


Medlem

Tror det är ett taktiskt bra val, slippa slåss mot så många bra spel som kommer ut i höst.

Medlem

Sjukt tråkigt, men fullt förståligt om de känner att de behöver mer tid.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Därför man aldrig ska utannonsera ett releasedatum för tidigt, bättre att säga TBA eller "when its done" oavsett hur diffust det låter. Blir säkert ett bra spel när det väl kommer


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tycker det var ganska förväntat jag, jag gissar slutet av 2021 :'D Kollar man gameplay och dyl så ser man tydligt att det inte är i närheten av klart, men det kanske bara är jag..

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Tror det är ett taktiskt bra val, slippa slåss mot så många bra spel som kommer ut i höst.

Kan nog vara, vet inte när exakt det var tänkt att släppas men med tanke på att cyberpunk kommer i november (hoppas vi..) så.. De lär ju konkurrera lite om samma publik.

Medlem

Segt, men spelet ser ut att behöva en hel del polish - så why not?


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem

Fasen, ännu ett spel som försvinner från den nära framtiden, som det mesta andra man väntar på. Hoppas verkligen att det resulterar i ett bra spel, älskar ettan och kan rekommendera att man spelar igenom den om man inte gjort det innan.

Medlem

Vad synd då detta är ett köp för egen del. Ser kul ut men eldstriderna var väl det som såg sämre ut i gameplay videos om jag minns rätt. Hoppas utvecklaren får till en skön tyngd i vapnen under denna tid.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

sålänge cyberpunk kommer i år så ere lugnt


signatur

//monster

FM-guru
F.d. Sisyr

Bra, inget av det jag sett från spelet har gjort mig särskilt taggad. Ju mer tid de tar på sig att polera spelmekanik och annat, ju bättre.

Gnällkuk

Man får ju bara en chans att göra ett första intryck (efter släpp). Även om man kan polera det i efterhand brukar det ju innebära att man tappar det mesta av förtroendet. Miyamotos berömda citat fungerar rätt bra idag ändå, även om det är lite inaktuellt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser sugigt ut nu, så kommer nog inte bli bättre, tyvärr. Jag VILLE tro på denna titeln, men all gameplay säger att det luktar kalkon.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av magma:

Därför man aldrig ska utannonsera ett releasedatum för tidigt, bättre att säga TBA eller "when its done" oavsett hur diffust det låter. Blir säkert ett bra spel när det väl kommer

"When its done" Ah precis som CD Project Red gjorde med cyberpunk 2077.... sen satte dom releasedatum 16:de April, sen 17:de september, sen 19:de november

Skämt och sido så måste dom tyvärr sätta releasedatum för att hypa upp spel så aktierna inte sjunker i botten. Om dom sätter ett releasedatum och håller sig till de så får vi buggpartyn som skyrim, fallout 4 osv. Jag tycker vi konsumenter gnäller för mycket, vi kommer få våra spel så småningom. Det är precis som vi aldrig fått lära oss att ha tålamod när vi va små.

Medlem

Nooo... Första spelet jag förbokat på många år med undantag för Spider-man (mest för att jag fick en hel massa kuponger som gjorde det väldigt billigt). Har sett fram emot det så sjukt mycket, jämfört med t.ex. Cyberpunk och andra titlar.
Jaja, man har ju en fet backlog, så... Om det blir mindre buggigt än originalet är det klart värt det.

1
Skriv svar