Doom Eternal får expansion - se teaser nu

Robot
Doom Eternal får expansion - se teaser nu

Mer demonsalkt i The Ancient Gods: Part One.

#doom-eternal, #quakecon


Medlem

Tycker spelet sög otroligt mycket i jämförelse med Doom 2016 med allt jävla hoppande och klättrande så förväntningarna är låga

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Tycker spelet sög otroligt mycket i jämförelse med Doom 2016 med allt jävla hoppande och klättrande så förväntningarna är låga

Ja komiskt nog var det sämre än 2016 på så många plan som ett Doom-spel, jag menar tekniskt är det åter igen helt fantastiskt, det ser ju skitsnyggt ut och flyter som en dröm även på konsollerna, älskar den visuella skada på fienderna men spelet är så jävla vrickat nu att det för mig inte ens känns som Doom längre.

Var en av dem som gillade Doom 3 , men jag förstår kritiken av de som förväntade sig mer av D1,D2, här tycker jag det är samma fenomen nästan men åt andra hållet, detta känns inte som Doom längre och är ett bra spel för vad det är men kunde likväl hetat något annat.

Medlem

Coolt, ser framemot det. Gillade Doom 2016 mer men uppskattar arkadkänslan i Eternal. Det är lite mer taktiskt och svårare vilket uppskattas!

Medlem

Älskade både Doom (2016) och Doom Eternal, både var bra på sitt sätt! Doom Eternal var extremt snabbt och man fick hög puls efter 10 sekunder Hopp och klättringsmomenten var så få och lätta, så dessa glömdes bort snabbt; var typ bara ett jag fastnade på och dog ett par liv.

De gamla Doom och Doom 2 från 90-talet är dock fortfarande i en klass för sig. Speciellt tvåan hade mer djupt "ont" mörker på vissa banor som de nya Doom-spelen inte riktigt hittat än; det kan vara så att om man visar upp för grymma saker nu för tiden, med dagens grafik skulle spelet kanske inte tas emot så väl av pressen/allmänheten.

Anywho, ser mycket fram emot denna och fler DLC! Mer Doom åt folket!

Medlem

Tyckte inte grafiken va speciellt bra på senaste doom. Jag körde ett par timmar och tröttnade. Helt klart överhypade spel.

Medlem

Kjell Höglund får stipendium och Doom Eternal expansion. Underbart!
Ska firas med punsch.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Tyckte inte grafiken va speciellt bra på senaste doom. Jag körde ett par timmar och tröttnade. Helt klart överhypade spel.

ja rejält överhypat jämfört med 2016 doom :/ för mycket plattforms element också sänkte rejält...

Medlem

Tyvärr s var doom eternal en besvikelse för mig, jag ville bara ha ett nytt doom 2016 .. men nu blev det för mycket med hoppandet o hela tiden trixa runt för att fixa ammo. Jäkligt synd för älskade d2016.

Medlem

Synd. Just därför köpte jag inte det senaste. Började ana oråd i den förra.


signatur

autograph

Medlem

Fattar inte allt detta (motor)sågande av Eternal, det var ju helt otroligt grovt och snäppet vassare än 2016 tycker jag.

Medlem

Hmm och jag som just pungade ut 24,50kr för Doom 64. Eternal får gå ner lite i pris så man kan skaffa detta och dlcet

phi
Medlem

Denna bokstavligen hoppar jag över. Det var för mycket hoppande och lallande i Doom Eternal.

1
Skriv svar