Förutom att spela vad gör du annars?

Medlem
Förutom att spela vad gör du annars?

Själv utvecklar jag e-tjänster samt vissa 3D-jobb.

Inaktiv

Dricker öl, och käkar antideppresiva

En mindre förklaring:
Jag har GAD/depression/panikångest
Stänger av tfn när jag märker att "nu kommer paniken".
Sover väldigt sällan, förutom när jag sover med min flickvän, då gnisslar jag tänder så hon blir vaken, lol

Jag har inte en diagnos, men nån sån finns, tror jag.

Utbildad elektriker/nätverkstekniker/fastighetstekniker, och jobbat som pizzabagare/bartender, jobbat med i stort sett allt, utom kontorsarbete.

Så mest hemma, iochmed att jag är folkskygg.

Fragtjuv

Jag jobbar som SFI-lärare och andra stora intressen är bland annat musik på vinyl, fotografering och fotboll!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Arbetar som vaktmästare på ett äldreboende. Annars spenderas mycket till min stora passion - musiken, inte för att jag kan spela något, men utöver två personer (först dottern och sen flickvännen) så finns det inget som är viktigare för min del. Vad annars? Väldigt förtjust i både ishockey och motorsport. Är väl det främsta

Medlem

Det här året pluggar jag upp mina gamla betyg, därefter kommer jag återgå till att jobba på förskola som barnskötare.
Annars gillar jag att cykla. Jag har turen att bo granne med ett stort naturreservat (bokstavligen på andra sidan vägen från lägenheten), så brukar cykla på stigarna och spåren där med min CX-cykel.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

@Kulneff: Gör du något? Har diverse musikprogram däribland Reason. Spelar inte mycket heller nu för tiden, har en Yamaha psr 750 in kopplad via midi men det blir inte mycket.
Vore kul att hör du nåt gjort, kanske med dottern, låt henne välja det som låter bra, de är duktiga på att säga ja eller nej.

Medlem

@anon_326443: Ett tips, tabletterna gör det värre.

Medlem

@SolidWorks: Som jag skrev så kan jag inte spela något så nej, så är tyvärr inte fallet. Håller mig till att beundra andras verk och se det live. Och på svar om att tabletter skulle göra det värre, kanske för vissa, men för många hjälper det också något oerhört, jag är också en sådan individ som behöver dem för att fungera.

jbx
Medlem

Jobbar just nu inom vården 100%, med döende patienter. Efter sommar ska jag tillbaka till IT-världen och jobba med support.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Försöker få dagarna att gå som tjänsteägare inom IT. Annars är det mest dricka Asahi och göda mitt Plexbibliotek. Har nyligen plockat fram mina elgitarrer igen eftersom jag är så grymt uttråkad, kul att komma igång med det igen.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Arbetslös. Största intresset är musik. Lyssnar massor, mest på rock. Spelar gitarr.
Sen så gillar jag film, träna och att vara ute i naturen (älskar skogen)

Medlem

jobbar som säljare, tränar på gym, reser med frugan, gärna utomlands men annars åka runt och gå i diverse naturreservat med hunden eller besöka olika slott.

Farornas Konung

Dricker Öl, käkar 7 olika mediciner och spelar DayZ.
Jobbar annars på en mekanisk verkstad sedan 23år!!!

Cyklar en hel del och har musik som ett stort intresse.
5-6000 Lp, 3-4000 Cd samt ca 500 Kassetter.
Har ett HiFi system som levererar...

E.A.R Yoshino 861 Slutsteg
E.A.R Yoshino 868PL Försteg
Bladelius Gondul Cd/Dac
Rega Rp10/Apheta2 MC Pickup
Audiovector SR6 Avantgarde Högtalare
Diverse kablar och strömrenare för det sista lilla extra...

Black metal är det som spelas mest, men kan lyssna på det mesta utom modern RnB, 60/70 talet är helt ok..

Medlem

Jobbar som programmerare. Innan jag fick mitt första IT-jobb kodade jag som en galning hemma, skapade flera olika projekt. Men nu orkar jag verkligen inte när man ändå kodar 8h om dagen.

Träning/tv-serier/böcker sysslar jag med hemma annars. Reser väldigt gärna med mina vänner, gör det varje år.


signatur

I'm like you, I have no name.

It's not a lake, it's an ocean

Jobbar med boendefrågor i kommunen jag bor i. Tar hand om två små barn (som Johnny Depp uttryckte saken om sin son: "Som att hänga med ett pyttelitet fyllo."). Den här sommaren har jag dessutom målat hela semestern och blivit av med snickaroskulden när jag byggt innervägg. Kom i form under våren genom att äta paleolitisk kost och träna nästan dagligen i tio veckor, försöker hålla igång det senare och inte fuska alltför mycket med det förstnämnda. Klämmer gärna en och annan film, men oftast blir det ett entimmesavsnitt av någon kriminaldokumentär innan det är dags att krypa till kojs. Älskar även att läsa historisk facklitteratur, men det blir ack så sällan för närvarande.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag funderar på att börja med bodybuilding. Sen försöka bli nya The Rock fast i Sverige.

"The House" har jag tänkt att kalla mig. Kanske börja med någon liten roll i bakgrunden i typ Beck eller liknade.

Farornas Konung
Skrivet av N0S4A2:

Jag funderar på att börja med bodybuilding. Sen försöka bli nya The Rock fast i Sverige.

"The House" har jag tänkt att kalla mig. Kanske börja med någon liten roll i bakgrunden i typ Beck eller liknade.

Hahaha..
Klockrent, lycka till.
Uppdatera gärna med bilder och med hur det går!!

1
Skriv svar