Min Hunt showdown video på ps4 pro

Medlem
Min Hunt showdown video på ps4 pro

Hade tråkigt så jag klippte och editerade ihop en (lång, 8 min) video från massa material jag hade på hdd.

Mest för att visa atmosfären i spelet.

Ta en titt.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Inte ens ett hån från pc master race?


signatur

"High life on low budget"

Skribent

Grym video, väldigt filmisk Atmosfären är verkligen grym i Hunt, och jag borde verkligen ha lagt mer än bara någon timme på det.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Grym video, väldigt filmisk Atmosfären är verkligen grym i Hunt, och jag borde verkligen ha lagt mer än bara någon timme på det.

Tack! Kul att höra.

Vad är det som hindrar dig från att lägga mer tid? Andra spel?
Kör du på pc så ser det fantastiskt ut.


signatur

"High life on low budget"

Farornas Konung

Kört en match (förutom singel player uppdaragen), vilken jag vann tillsammans med en mer erfaren spelare ska tilläggas.

Svårt att motivera mer spel med 100% vinster..
Skämt och sido, grym stämning men det är något som får mig att inte återvända..

Sjyst video!

Testade på Steam då det var en free weekend, lyckades till och med vinna nån runda med polaren. Kände dock att det inte är ett spel jag skulle köpa då jag inte tror att det skulle hålla så länge.

Skribent
Skrivet av bent toe:

Tack! Kul att höra.

Vad är det som hindrar dig från att lägga mer tid? Andra spel?
Kör du på pc så ser det fantastiskt ut.

Bara brist på tid. Det känns som ett spel man verkligen vill lägga ned ordentligt med tid på för att komma in i på allvar. Men någon gång ska jag dra igång

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Sjyst video!

Testade på Steam då det var en free weekend, lyckades till och med vinna nån runda med polaren. Kände dock att det inte är ett spel jag skulle köpa då jag inte tror att det skulle hålla så länge.

Tack!
Utvecklarna är flitiga med nytt innehåll, ändrar meta, lyssnar på sin community och inom kort kommer ny boss och karta.
Väldigt nischat, men kul och annorlunda.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Bara brist på tid. Det känns som ett spel man verkligen vill lägga ned ordentligt med tid på för att komma in i på allvar. Men någon gång ska jag dra igång

Efter en si sådär 100 timmar så känns det som jag fortfarande lär mig saker. Så ja, du har rätt.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar