Sommaren är inte över, Overwatch säsongsevent har dragit igång

Robot
Sommaren är inte över, Overwatch säsongsevent har dragit igång
Medlem

Lucioball är kul men det hade varit ännu roligare med något nytt spelläge.
Sedan är alla nya skins väldigt simpla och tråkiga. Känns som Blizzard slängde ihop detta en torsdagseftermiddag.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Lucioball är kul men det hade varit ännu roligare med något nytt spelläge.
Sedan är alla nya skins väldigt simpla och tråkiga. Känns som Blizzard slängde ihop detta en torsdagseftermiddag.

Finns något som heter Corona så det är nog inte så konstigt att dom kanske har gjort detta utan så mycket kvalitetskontroll. Jag tycker det är kul att dom gör något event iaf.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Lucioball är kul men det hade varit ännu roligare med något nytt spelläge.
Sedan är alla nya skins väldigt simpla och tråkiga. Känns som Blizzard slängde ihop detta en torsdagseftermiddag.

Jag tycker alltid sommar-skinnen är rätt tråkiga.
Anledningen till att vi inte får något nytt spelläge är antagligen för att de lägger alla sådana resurser på overwatch 2

Medlem
Skrivet av Loading:

Finns något som heter Corona så det är nog inte så konstigt att dom kanske har gjort detta utan så mycket kvalitetskontroll. Jag tycker det är kul att dom gör något event iaf.

Jeff har sagt i Q&A att arbetet inte har påverkats så mycket av att de nu jobbar hemma.

Medlem
Skrivet av Loading:

Finns något som heter Corona så det är nog inte så konstigt att dom kanske har gjort detta utan så mycket kvalitetskontroll. Jag tycker det är kul att dom gör något event iaf.

Det är ju ett återkommande event så de har haft 1 år på sig.

Skrivet av Whisp:

Jag tycker alltid sommar-skinnen är rätt tråkiga.
Anledningen till att vi inte får något nytt spelläge är antagligen för att de lägger alla sådana resurser på overwatch 2

Tänkte så också, att resurserna ligger på Overwatch 2.
Sommar-skinnen kanske inte har varit mina favoriter heller förut men det såg iaf bättre gjorda ut. De nya nu var väldigt simpla och vissa var riktigt dåligt gjorda. Bedrövliga texturval och snörena på Brigitte hade gamla Blizzard aldrig godkänt.

Medlem

Jag tyckte att detta års skins var helt ok överlag. Däremot kan jag inte uttala mig om själva kvalitén på texturer. Men inget jag direkt ser när jag spelar ändå, man har annat att fokusera på då.

Medlem

Det bästa är ju att Brigitte, som är från Göteborg, fick fiskare-skin. Även Blizzard vet att alla rensar fisk i Göteborg.

Medlem

Fortfarande Lucioball efter 4 år? Synd.

1
Skriv svar