Vilka spelkaraktärer ogillar du?

Medlem

Alla spelbara karaktärer i Detroit: Become Human. Vilken soppa till spel för övrigt, "gameplay" som består av endast QTE i princip...

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av reaver:

Alla spelbara karaktärer i Detroit: Become Human. Vilken soppa till spel för övrigt, "gameplay" som består av endast QTE i princip...

Quantic Dream-konceptet. Det är Heavy Rain för en ny generation.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Quantic Dream-konceptet. Det är Heavy Rain för en ny generation.

Och det är ett fantastiskt spel!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Mario.

Gillar flera spel i Marioserien men som karaktär är han hemsk."Its a me, Maaaaariiiio" är bara anskrämligt dåligt. Att han dessutom verkar vara en dryg jävel gör inte saken bättre.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Freakon:

Ett bidrag:

Nathan Drake. Välspelad och kul.

Totalt fel ute när det kommer till inlevelse. Massmördare och psykopat men ändå snäll, glad och rolig?

Går inte ihop.

Äsch. Titta på Ten Bundy.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Freakon:

Och det är ett fantastiskt spel!

Detroit: Become Human är definitivt bättre än Heavy Rain, japp. Kände genuint obehag vid några tillfällen, känslor få spel får mig att känna.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Detroit: Become Human är definitivt bättre än Heavy Rain, japp. Kände genuint obehag vid några tillfällen, känslor få spel får mig att känna.

Samma här. Flytet är mycket bättre än Heavy Rain samt att där är flera riktigt starka scener. Högt omspelningsvärde vilket aldrig är fel.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Äsch. Titta på Ten Bundy.

Hehe true that


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av reaver:

Alla spelbara karaktärer i Detroit: Become Human. Vilken soppa till spel för övrigt, "gameplay" som består av endast QTE i princip...

Det är nog inte din genre helt enkelt. Jag tyckte spelet var fantastiskt.

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Självmordsbombarna i Serious Sam gör mig stressad på riktigt.

Hahaha. Vilket jäkla spel alltså. Jag minns den sista absurt långa vågen av anstormande ”aaaaaaAAAAAAAAAAA!” bombare


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Whisp:

Håller med om Geralt. Han känns så fruktansvärt platt och intetsägande. Jag har verkligen svårt för sådana manliga hjältar som är så stora klyschor. Synd att det är så vanliga också, men det är väl det som är problemet.

Tänker på han man spelar i Spec Ops: The Line också angående klyschig, stereotyp tough guy. Han gjorde resan väldigt störig.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

123
Skriv svar