Uppgifter: Playstation 5-event i augusti

Robot
Uppgifter: Playstation 5-event i augusti

Veckans State of Play följs upp av det vi egentligen vill se.

#playstation-5


NuZ
Testpilot

Spännande! Får hoppas på nå ”vuxna” mörka spel likt RE8 eller Elden ring osv.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Förbokas så fort det går


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

jbx
Medlem
Skrivet av Mike_Swe:

Förbokas så fort det går

Jag bokade min ps5 i våras på cdon, men nu när det släpps två så vet jag inte hur det blir.
Hoppas att det automatiskt går över till den optiska.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Jag kommer förboka så fort jag ser datum och pris. Tror jag vill ha den optiska.

Längtar!

Medlem

Hoppas priset kommer snart så man kan förboka 3-4 månader Tills ps5 släpps och man vet inte vad maskinen lär kosta ännu..

Medlem

Med vår höga moms, skatter och dylikt i Sverige kommer ps5 landa på nära 6000 kr om ovannämnda uppgifter stämmer. Lägg på spel också (om de ej tänker bundla med något på release) för 600 kr, så säg nära 7000 kr totalt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Mike_Swe:

Förbokas så fort det går

Tips: det har gått iaf på Webhallen sedan i höstas. Jag bokade min typ i december. Det går ju att avboka när som helst om du ångrar dig senare

Medlem

Varför förhandsboka när ni inte ens vet några spel som kommer på launch?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

@jbx: Bor inte i Sverige jag väntar på att Amazon ska öppna upp för officiella förbokningar.

Kommer bli nice köper alltid PS dag1 oavsett, och ja det blir självklart Blu-Ray versionen för mig med har en massa PS4 spel som jag inte vill kasta bort och jag gillar inte att ha mer än en konsol under TV´n

Skrivet av Genki:

Tips: det har gått iaf på Webhallen sedan i höstas. Jag bokade min typ i december. Det går ju att avboka när som helst om du ångrar dig senare

Bor inte i Sverige längre blir Amazon för min del men de har inte öppnat än.


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem
Skrivet av korvmos:

Varför förhandsboka när ni inte ens vet några spel som kommer på launch?

För att jag vill, behövs andra anledningar?


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem
Skrivet av korvmos:

Varför förhandsboka när ni inte ens vet några spel som kommer på launch?

För mig räcker det att PS5 är tystare än min oktober 2015 PS4. Är så trött på att knappt kunna höra spelen pga lövblåsfläkten
Antar att PS5 är tystare alltså, men vi får väl se...

Medlem
Skrivet av Genki:

För mig räcker det att PS5 är tystare än min oktober 2015 PS4. Är så trött på att knappt kunna höra spelen pga lövblåsfläkten
Antar att PS5 är tystare alltså, men vi får väl se...

Min lät som en jetmotor, tills jag öppnade upp den, blåste ut den och bytte kylpasta. Efter det så var den nytyst.

Lätt gjort också då jag absout inte är någon elektroniknisse.

Medlem
Skrivet av Genki:

För mig räcker det att PS5 är tystare än min oktober 2015 PS4. Är så trött på att knappt kunna höra spelen pga lövblåsfläkten
Antar att PS5 är tystare alltså, men vi får väl se...

Öppna upp den och blås ur den med en kompressor så kommer den bli som ny.
Rekommenderar starkt att göra det utomhus då det kommer vara extremt mycket damm i den

NuZ
Testpilot

Påminn mig inte om de där.... kräks lite i munnen så fort jag tänker på copyswede


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Athretil:

Öppna upp den och blås ur den med en kompressor så kommer den bli som ny.
Rekommenderar starkt att göra det utomhus då det kommer vara extremt mycket damm i den

Den har låtit ungefär likadant sedan jag köpte den så jag tror inte det hjälper så mycket. Men nu är det så kort tid kvar till PS5 släpps så det är bara att härda ut några månader till

Medlem

Får hoppas dom kommer med priser och datum, börjar bli lite tradigt med att dom aldrig kommer till skott. Gäller såklart även Microsoft.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Får hoppas dom kommer med priser och datum, börjar bli lite tradigt med att dom aldrig kommer till skott. Gäller såklart även Microsoft.

Är nog för att Sony väntar på Microsoft som i sin tur väntar på Sony då ingen vill vara först med pris därför att dom vet att konkurrenten med stor sannolikhet kommer lägga sig strax under.

1
Skriv svar