Svårt att överleva i Grounded? Få experttips från Obsidian

Robot
Svårt att överleva i Grounded? Få experttips från Obsidian

"Den gubben går till den gubben".

#grounded


Medlem

Trevligt att det fanns "arachnophobia mode", men kan man inte byta ut alla insekter mot något annat så blir det inget Grounded för mig


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag spelar det blir helt galen på myrorna & att de ska vara så svårt att bygga en dörr till basen.

Medlem
Citat:

För en del är halva tjusningen med överlevnadsspel att verkligen känna sig utlämnad och själv upptäcka allt man kan göra.

Gäller väldigt mycket för mig... I nästan de flesta typer av spel... När jag som 'listat ut allt', kanske optimerat osv osv så är som spelet slut... Att läsa/se videos om hur man gör sånt förstör spelet i grunden.. För mig...

Stör mig framförallt i onlinespel/MMO's där folk tvingar en att läsa på osv så man ska veta allting före man spelar... JAG VILL INTE VETA ALLT FÖRE JAG SPELAR..


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar