Beyond Good and Evil ska bli Netflix-film

Robot
Beyond Good and Evil ska bli Netflix-film

Och Detective Pikachu-regissören står vid rodret.

#Beyond-good-and-evil


Medlem

Kul, en hel del spel till film/seriger nu.

Skulle dock va kul om dom kan göra klart uppföljaren tycker det är lite väl dött med nyheter om den.

Avstängd
Skrivet av apanbajs:

Kul, en hel del spel till film/seriger nu.

Skulle dock va kul om dom kan göra klart uppföljaren tycker det är lite väl dött med nyheter om den.

Haha ja, jag tänkte just på det: hur går det med spelet?!

Medlem

Såhär skrev utvecklarna den 12 juli:

"As we announced last year, we are currently concentrating on core development and production milestones, so rest assured that Beyond Good and Evil 2 is well underway.

We know a lot of you are clamoring to see gameplay footage, to learn more details about the gameplay experience currently under development, and (of course) to get your hands on the game. We are committed to providing our Space Monkeys with these opportunities when the time is right, but we’re just not there yet and once we are, you’ll be the first to know. With this in mind, in-game footage, Space Monkey Report livestreams, and our presence at events – whether digital or in-person – will be extremely limited for the time being.

But fear not: Space Monkeys remain our top priority in everything we do, and we aren’t going anywhere!"


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Jag tvivlar tyvärr på att dom kan få till en film som fångar spelet särskilt bra. Möjligen om dom gör typ en mockumentär(rätt ordval?). Med en allvarlig ton. Och med specialeffekter likt dom i The Mandalorian.
Jag älskade spelet, i en tid jag spelade som mest och testade otroliga mängder spel. Så jag är säkert partisk. Men gissar tyvärr att det kommer bli en plajjig Hollywood buskis av det hela med mängder av cgi-action och annat trams.

Inaktiv

Kan vara trevligt! Har fortfarande inte spelat det ännu men en vacker dag. Att det är Detective Pikachu-regissören som står vid rodret säger mig inget positivt då det verkar vara en riktig skitfilm utan dess like like men det betyder ju inte att denna behöver bli det

Medlem
Skrivet av beltet:

Jag tvivlar tyvärr på att dom kan få till en film som fångar spelet särskilt bra. Möjligen om dom gör typ en mockumentär(rätt ordval?). Med en allvarlig ton. Och med specialeffekter likt dom i The Mandalorian.
Jag älskade spelet, i en tid jag spelade som mest och testade otroliga mängder spel. Så jag är säkert partisk. Men gissar tyvärr att det kommer bli en plajjig Hollywood buskis av det hela med mängder av cgi-action och annat trams.

Med tanke på Lettermans historik tror jag detta blir en animerad historia.

1
Skriv svar