Roliga kortfilmer

Medlem
Roliga kortfilmer

Jag hittade ingen tråd för roliga kortfilmer, så här kommer en.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Fragtjuv

Perfekt initiativ!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

"Skjortan"


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

"Fick hela bilen i hövve"


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Tre videos som jag tyckte var oerhört roliga när jag lade till dom i min "roligt" spellista på YouTube för över ett decennium sen.
Håller dom än?


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Dec
Medlem

Denna animeringsstilen och humorn om spelklyschor är en ny favorit:

Finns även några fler från båda kanalerna.


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem

Här ser ni Arthur Morgan ertappa Abby och Owen från TLoU 2.

Enjoy!
https://m.youtube.com/watch?v=8nvjSUOUMFw&pp=ygUNQWJieSBhbmQg...


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kollade på filmen och skratta, men blev verkligen berörd över meddelandet i Ponysmashers historia och motiverande film!

- Lyssna inte på dina negativa tankar
- Våga ta ut kurvorna rejält och kör fullt ut, djärvt, vulgärt och ocensurerat när du jobbar på egna projekt
- Våga ta betalt för ditt jobb
- Syssla med det du verkligen vill, snarare än något du kan göra ”under tiden”


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Imperial Fist vs Iron Warriors.

Så. Jävla. Bra. (speciellt om du kan lite 40k lore)


signatur

I drank what?

Skribent

Corridor Digitals serie där de gör tama filmer barnförbjudna är riktigt bra. Denna gång är det Honey, I Shrunk the Kids (Älskling, jag krympte barnen).

Medlem

Ingen komedi i denna men grym kortfilm från 2006 som gjordes med Blender

1
Skriv svar