343i-topp om Halo Infinite-kritiken: "Era röster blir hörda, vi lyssnar"

Robot
343i-topp om Halo Infinite-kritiken: "Era röster blir hörda, vi lyssnar"

Halo Infinite-demonstrationen är flitigt omdebatterad.

#343-industries, #halo-infinite


Medlem
It's not a lake, it's an ocean

Ödmjukhet i all ära, men det som kritiken handlar om blir nog svårt att fixa på bara några månader. Med det sagt kommer jag med all sannolikhet ha väldigt kul med Halo Infinite. På Xbox One.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Besviken på grafiken ja, men det ska inte hindra mig! Så länge gameplay och storyn är bra/rolig så är jag nöjd

Medlem

Vill man kanske att Halo ska bli competetive e-sport.
Då är det cleant och hög FPS man vill eftersträva.
Ska dom följa alla arga gamers önslan.
Då blir det 4k och upp till 30fps


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Geeks Gaming
Skrivet av Rkraft93:

Besviken på grafiken ja, men det ska inte hindra mig! Så länge gameplay och storyn är bra/rolig så är jag nöjd

Håller med. Mina favorit spel är från början på 2000-talet. Grafiken suger ja. Men gameplay och story is king.

Medlem

Fokus är som vanligt riktad åt fel håll. Det är inte förväntningarna på grafiken som 343i behöver leverera på. Det är kampanjen och känslan som inte varit tillräckligt bra sedan de tog över spakarna.

Medlem

Tycker tyvärr Halo-serien blev sämre när 343I tog över efter Bungie. 343 har aldrig riktigt lyckats på samma sätt som Bungie gjorde, och framförallt Halo 4-5 var inte alls bra.

Man flyttar t.om, fokus ifrån Masterchief i 5:an för att introducera andra karaktärer man aldrig riktigt bryr sig om.

Andra karaktärer kan självklart introduceras, men dem ska inte ta över en titel som Halo för den tillhör Masterchief, Spartan 117.

Medlem
Skrivet av Vamp:

Fokus är som vanligt riktad åt fel håll. Det är inte förväntningarna på grafiken som 343i behöver leverera på. Det är kampanjen och känslan som inte varit tillräckligt bra sedan de tog över spakarna.

Är ett djupare problem som är svårare att lösa. Medans ytliga ting som grafik kan delvis förbättras genom finslipning och tekniker som ray-tracing, är kampanj och känsla mer beroende av folk som vet vad de håller på med...

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Är ett djupare problem som är svårare att lösa. Medans ytliga ting som grafik kan delvis förbättras genom finslipning och tekniker som ray-tracing, är kampanj och känsla mer beroende av folk som vet vad de håller på med...

Kill your darlings vs milk the cash cow

Medlem

en clean grafikstil som antagligen kommer åldras rätt bra, vilket känns som ett logiskt beslut om man tänkt att supporta spelet många år framåt.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Är ett djupare problem som är svårare att lösa. Medans ytliga ting som grafik kan delvis förbättras genom finslipning och tekniker som ray-tracing, är kampanj och känsla mer beroende av folk som vet vad de håller på med...

Exakt. Här tror jag att vi har hittat det riktiga problemet.

Medlem

Skulle kunna se ut som halo 1 och jag skulle ha kul ändå.

1
Skriv svar