Klarar din dator Horizon Zero Dawn?

Medlem
Skrivet av loerk:

Går ju att få en steamnyckel lika billigt eller billigare än på EPIC också tack vare att Valve tillåter andra att sälja nycklar.
Ibland känns det nästan som vissa på forumet shillar för EPIC.

Personligen föredrar jag Steam, men jag har inget emot att handla på andra plattformar(GOG, Epic, Origin, Uplay, B.Net) heller ifall jag sparar en slant.

Jag ser det som hur det funkar med fysiska butiker i övrigt; man har sina favoritställen, vissa är billigare än andra, en del har exklusivitet på märken.

Medlem

Mitt 1080 ti borde klara spelet utan några problem.
Har längtat sönder mig i 3 år nu och äntligen är det dags.
Kollat alla cutscenes (3 timmar och 23 min långt) och jag bara smälte.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Systemkraven ser väl helt normala ut för ett AAA? Och jag vet inte vad som hände med priset på Steam men mitt kostade iaf 300:-, dock i Norge som av en lustig anledning har skattelättnad på just spel.

Medlem

min dator har inte klarat av något spel det senaste 7 åren.

jbx
Medlem
Skrivet av Alienshade:

Äh min 3000 kr bärbara kan inte något mer än den ska. Räkningar och trycka bort steam och trycka bort ett extremt extremt jobbigt virus program!

Hur får man ens virus? Jag har använt datorer dagligen i 25år och kan inte minnas att jag haft virus en enda gång. Använder inte heller något antivirusprogram.
🙃


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Gen
Medlem
Skrivet av Spelentusiast:

Mer än 2x antialiasing behövs inte i spel för 4k, men ändå så tar dom mer i många tester och då är det klart att även 2080ti får svårt att nå 60fps. Drar man ner lite på inställningarna så är det i stort sett alla spel som flyter på i 4k. Jag är inte så kräsen, 30fps är tolererbart.

Det är däremot jag Skönt att nästa generation kommer, denna var inte tillräckligt bra för 4K@60fps vilket är det jag önskar med höga inställningar.

Medlem

Inga problem där inte, men orkar inte ladda ner 100gb.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

1060 för rekommenderat är ett mellankort med några år på nacken. Verkar rätt bra för ett spel som tydligen ska vara riktigt snyggt. Jag är är precis klar med Death Stranding så det blir ju precis lagom detta.

12
Skriv svar