Cuphead (mycket) snart till PS4?

Robot
Cuphead (mycket) snart till PS4?

Nästan tre år efter den ursprungliga releasen.

#cuphead, #nyhetstips, #playstation-4, #summergamefest


Medlem

Ett av mina absoluta favoritspel genom tiderna.

Kul om det kommer till PS4. Kommer fixa platina i så fall. Har redan 1000G på Xbox.

Medlem

Är det där plastsugrör eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas det stämmer, givet köp isf

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Är det där plastsugrör eller?

Hoppas jag. De nya i papp är helt jäla värdelösa:s Löses upp direkt

Medlem

Fan så nice! ett av få spel jag saknat på PS4:an

Medlem

Nu gäller det att marknadsföra det här spelet rätt också. Jag föreslår de går ut med en artikel om hur våldet i det här spelet är så verkligt som möjligt. Hur mycket forskning som gjordes av varje avdelning, för att få våldet känna sig verklighetstroget, så även traumat kunde kännas äkta.

Och nu snackar jag inte om trauma professionella speljournalister drabbas av...

...utan hur utvecklarna själva fick problem efter alla bilder av sönderslagna koppar och spilld mjölk.

Onödigt säger vissa, men nödvändigt om man verkligen ska förmedla extraordinärt komplexa och originella idéer, som att våld föder våld... genom att visa massa coola sätt att utföra våld på

Och medans de flesta spel idag är som Mad Max 1, hämndhistoria i en postapokalyptisk värld. Är Cuphead som Mad Max (2015), galet tempo med mer mjölk.

Tankeväckande och djupt, likt en kopp fylld av mjölk.
10/10

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Oväntad och otroligt trevlig överraskning! Ett spel som jag svor över att det inte släpptes till PS4 men nu är allt förlåtet

Medlem

Härligt! Nu får de pusha ut DLC och fysisk version till Switchen också


signatur

no remorse

Medlem

Blir roligt att kanske kunna spela det igen, något speciellt som jag älskar med stilen

1
Skriv svar