Suikoden-"uppföljaren" Eiyuden Chronicle nådde Kickstarter-målet på 3 timmar

Robot
Suikoden-"uppföljaren" Eiyuden Chronicle nådde Kickstarter-målet på 3 timmar
Medlem

Suikoden 1 och framförallt 2 håller jag som bland det bästa som gjorts i spelväg. Kommer det här spelet ens i närheten av tvåan blir jag överlycklig. Det ser åtminstone oerhört lovande ut och det jag läser om spelet gör mig hoppfull. Jag kommer att dölja det med stort intresse.

Redaktör
Ponny

@Tröjan: Medhåll! Bara "ens i närheten av tvåan" vore något av det bästa som hänt mitt spelliv sedan, tja, Suikoden II.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Suikoden 1 och framförallt 2 håller jag som bland det bästa som gjorts i spelväg. Kommer det här spelet ens i närheten av tvåan blir jag överlycklig. Det ser åtminstone oerhört lovande ut och det jag läser om spelet gör mig hoppfull. Jag kommer att dölja det med stort intresse.

Kan inte säga nå annat än att jag instämmer till fullo


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Trist att de kollat på kamera perspektivet från Octopath, jag hatade det perspektivet. Var inte topdown eller sidescroller. Utan nått mellanting som enligt mitt tycke inte ser bra ut.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Trist att de kollat på kamera perspektivet från Octopath, jag hatade det perspektivet. Var inte topdown eller sidescroller. Utan nått mellanting som enligt mitt tycke inte ser bra ut.

Personligen älskar jag stilen!

1
Skriv svar