Blått är flått! "Stora nyheter" kring Mega Man-filmen på gång

Robot
Blått är flått! "Stora nyheter" kring Mega Man-filmen på gång

Pennan bakom The Batman skriver manus.

#film, #mega-man


Medlem

Jag har ett tillkännagivande. Jag är en del av problemet vad gäller Hollywood. Har denna film den minsta chans att bli bra? Nej. Kommer jag betala för att se den om/när den släpps? Självklart!

Medlem

Anime fans will cry on prom night...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=WJRoRt155mA Är inte detta themet så kommer megaman filmen bojkottas enormt!

Medlem

Jag älskar Mega Man och är så rädd för att detta blir ett stolpskott

Medlem

Blir den åtminstone lika bra som Sonic (blev förvånad över hur sevärd den ändå blev) så är det toppen.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Blir den åtminstone lika bra som Sonic (blev förvånad över hur sevärd den ändå blev) så är det toppen.

Jag tänker samma tanke, jag hoppas verkligen de ger sig in i den med full "authentic" och inte pajar det.
Vi får se vad som händer, men det kan bli ganska ballt.

För övrigt, jag gillade också Sonic filmen, den var helt klart sevärd. Långt bättre än jag trodde den skulle vara.

Medlem

@LeaD: Den och Detective Picachu (och då är jag inte nåt fan av pokemon)

Faaaaaast.. megaman är förmodligen något knepigare. Sonic funkade i den moderna världen men vetefan hur de skulle kunna göra megaman bra.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

@LeaD: Den och Detective Picachu (och då är jag inte nåt fan av pokemon)

Faaaaaast.. megaman är förmodligen något knepigare. Sonic funkade i den moderna världen men vetefan hur de skulle kunna göra megaman bra.

Tänker samma tankar ;).
Inte sett picachu filmen än men jag har hört att den också är rätt bra. Den ska ses inom kort!

1
Skriv svar