Halo Infinite-kampanjen är som den i Halo: Combat Evolved, men där "väggarna raserats"

Robot
Halo Infinite-kampanjen är som den i Halo: Combat Evolved, men där "väggarna raserats"

Flera gånger större än de senaste kampanjerna (tillsammans).

#343-industries, #halo-infinite


Medlem

Ja jag kände typ att så här skulle andra banan i Halo CE sett ut om spelet kom ut idag. Väldigt nostalgiskt.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Inaktiv

Sweet.
Längtar redan!

Medlem

Hoppas innerligt att allt man gör i den öppna världen för handlingen framåt. Så det inte är en massa grindande quest er och "torn" som ska övertas från Grunterna.

Medlem

Jag är fortfarande skeptisk till ifall 343i är kapabla till att göra en bra story. Fyran och femman är verkligen inte bra när man jämför med 1-3...

Inaktiv

Hoppas mycket på crossplay i kampanjen mellan dator och box! Kul med mer Halo

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag är fortfarande skeptisk till ifall 343i är kapabla till att göra en bra story. Fyran och femman är verkligen inte bra när man jämför med 1-3...

Medlem

Behövde väggarna raseras överhuvudtaget? Hade räckt att spackla och måla om.

Ambassadör
Xbox

Tror att det här kommer bli riktigt jäkla skoj!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag är fortfarande skeptisk till ifall 343i är kapabla till att göra en bra story. Fyran och femman är verkligen inte bra när man jämför med 1-3...

Håller med. Förstår inte att det ska vara så svårt att få till en episk historia när man är del av en av världens största företag. Dom skulle ju kunna hyra in i princip vem som helst att skriva.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Hmm ja det ser ut som Halo 3? Men med betydligt bättre grafik och en del nya features. Det behöver inte vara dåligt men det kanske blir trevligt med något nytt som ex "open world". Antar att de riktiga Halofantasterna inte håller med mig.

1
Skriv svar