Yarr! Konceptkonst från Anthem 2.0 skvallrar om pirater

Robot
Yarr! Konceptkonst från Anthem 2.0 skvallrar om pirater

Och ingen piratbas är komplett utan en döskalleformad klippformation.

#Anthem, #Bioware


Medlem

Tyck vad man vill om Anthem men jag hoppas ändå på att de lyckas med renoveringen och spelet blir riktigt bra.

Medlem
Medlem

Är inte ett spel som intresserar mig men är spännande att se vad det blir utav det här.

Ska bli kul att se om det verkligen blir en 2.0 eller mer av en 1.5.

Medlem

Hoppas verkligen de lyckas, tyckte om att flyga omkring och stridsaspekten av spelet samt miljöerna var verkligen grymma.


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Hoppas de lyckas. Det var ett kul spel men lade ner så fort jag tagit mig igenom storyn.

Medlem

Stämmer in i kör! Hoppas väldigt mycket på detta.

Medlem

Jag hade stora förhoppningar på spelet då det verkade roligt när man kollade på trailer och gameplay men väntade innan jag skaffade för att se recentioner och liknande verkade det ha mycket problem.

Men den största är nog looten. Det ena vapnet verkade det andra likt vilket jag tror att man inte skulle bli lika glad att få ny gear.

Men har sett spelet billigt lite här och där och funderat på att skaffa men inte blivit av än.

Medlem
Skrivet av Striva:

Tyck vad man vill om Anthem men jag hoppas ändå på att de lyckas med renoveringen och spelet blir riktigt bra.

Helt rätt! Jag blev besviken på spelet när det släpptes, men kan de fixa det nu så här långt efter så blir jag nöjd.
Det var ju ett väldigt snyggt spel åtminstone


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fick det gratis men vet inte om jag kommer att sätta av tid till detta.

Medlem
Skrivet av Denper:

Hoppas de lyckas. Det var ett kul spel men lade ner så fort jag tagit mig igenom storyn.

Samma här, på båda dina punkter!


signatur

I drank what?

Medlem

Ber om ursäkt på förhand då jag är medveten om att det är jävligt drygt av mig, MEN...

En fraktion kallas det om det t ex finns olika grupperingar inom detta band av pirater som har meningsskiljaktigheter. Piratbandet som helhet är en faktion, förutsatt att det inte finns fler piratband och de har ursprung från samma originalgruppering. I det här fallet är jag dock övertygad om att det är flertalet faktioner de arbetar på till Anthem, inte fraktioner.

Tidigare svenskalärare, korrläsare och allmän språkbråkare

(Jag uppmuntrar alla att ignorera detta inlägg... Jag skrev det helt ärligt endast för att jag inte kunde hålla käften och göra något mer produktivt med min söndag.)

Medlem

@Enlightener: Tusen tack för att jag äntligen fick lära mig på skillnaden mellan fraktion och faktion. Nästan trott att fraktion är en svensk översättning av ordet faction från engelska, eftersom att folk använder fraktion mer än de använder faktion. Ett litet sidospår och nu är det väl jag som blir av med halspulsådern, men om lärde ut svenska, bör du inte benämna ditt arbete som svensklärare då?

Medlem

@Enlightener: Förstår inte riktigt varför du förklarar vad en fraktion är? I Anthem finns fyra fientliga faktioner varav en av dem är Outlaws. Då Bioware har sagt att detta är en fraktion kommer dessa pirater att tillhöra Outlaw faktionen.

Medlem
Skrivet av KortTjock:

@Enlightener: Tusen tack för att jag äntligen fick lära mig på skillnaden mellan fraktion och faktion. Nästan trott att fraktion är en svensk översättning av ordet faction från engelska, eftersom att folk använder fraktion mer än de använder faktion. Ett litet sidospår och nu är det väl jag som blir av med halspulsådern, men om lärde ut svenska, bör du inte benämna ditt arbete som svensklärare då?

I och med att ämnet heter svenska blir det för syftningens skull svenskalärare. Svensklärare kan för den anale byråkraten i första hand betyda "någon som lär ut till en svensk eller svenskar". Det är fortfarande vanligt att använda uttrycket "svensklärare" i talspråk då det är lätt att låta stel och onaturlig när man i samtal säger svenskalärare, men då hjälper kontexten till med syftningen.

Igen, sorry för off-topic, men jag kunde inte låta bli...

Medlem
Skrivet av Striva:

@Enlightener: Förstår inte riktigt varför du förklarar vad en fraktion är? I Anthem finns fyra fientliga faktioner varav en av dem är Outlaws. Då Bioware har sagt att detta är en fraktion kommer dessa pirater att tillhöra Outlaw faktionen.

Är det så har du helt rätt i att mitt inlägg var ytterst överflödigt! Anthem har inte fått vara med på min spellista sedan två veckor efter släppdatum. Jag drog därför felaktiga slutsatser och trodde att det var nya fristående faktioner de arbetade på. I sådant fall är det helt korrekt ordval och jag som helt i onödan gått off-topic! I det här fallet slarvade jag med bakgrundsinformationen.

Tack för rättelsen!

Medlem
Skrivet av Enlightener:

I och med att ämnet heter svenska blir det för syftningens skull svenskalärare. Svensklärare kan för den anale byråkraten i första hand betyda "någon som lär ut till en svensk eller svenskar". Det är fortfarande vanligt att använda uttrycket "svensklärare" i talspråk då det är lätt att låta stel och onaturlig när man i samtal säger svenskalärare, men då hjälper kontexten till med syftningen.

Igen, sorry för off-topic, men jag kunde inte låta bli...

En svensklärare flera svenskalärare, eller hur var det geografin fungera nu igen?

Medlem
Skrivet av Striva:

Tyck vad man vill om Anthem men jag hoppas ändå på att de lyckas med renoveringen och spelet blir riktigt bra.

Jag med, gillar Anthem idén starkt och säg vad man vill, men hade kuk spela det i början tills man hade gjort allt.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Anthem är på tok för dyrt för att bara lägga sig ned för att dö, uppenbarligen. Lite tråkigt att EA slet ut själen ur BioWare och förstörde så många bra spelserier innan deras älskade Anthem tokhavererade bara.

1
Skriv svar