Ghost of Tsushima säljer kusligt bra: 2,4 miljoner ex på 3 dagar

Robot
Ghost of Tsushima säljer kusligt bra: 2,4 miljoner ex på 3 dagar

Samuraj- och ninjaäventyret säljer som en japansk motsvarighet till smör.

#Ghost-of-tsushima, #Sucker-punch


Inaktiv

Antar att rubriken ska vara 2,4 miljoner?

Kalasbra oavsett, en miljon hit eller dit

Medlem

Det är det värt. Kusligt bra spel så


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skribent
Skrivet av anon_328494:

Antar att rubriken ska vara 2,4 miljoner?

Kalasbra oavsett, en miljon hit eller dit

Helt rätt. 2,4 välförtjänta mille

Medlem

Årets spel än så länge. Otroligt bra.

Medlem

Klarade spelet i morse och fick platinum, riktigt bra!

Superbt spel! Känns som att Sucker Punch fick till det på alla sätt och vis med detta spel.

Medlem

GOTY enligt mig!

Skribent
Skrivet av hoppalängdhopp:

Superbt spel! Känns som att Sucker Punch fick till det på alla sätt och vis med detta spel.

Verkligen. Jag har tyckt att det sett lovande ut i princip sedan det utannonserades, men lyckades ändå bli positivt överraskad. Ett av årets spelmässiga höjdpunkter, utan tvekan.

Medlem

Sorry boys and girls, bra spel men GOTY it is not. GOTY så långt innehåller Part II i nomenklaturen. 🙂

Medlem

Spela precis ut det. Det är ett bra spel! inget mästerverk men älskar man japansk kultur kommer man älska detta. Än så länge är antingen DOOM Eternal eller detta GOTY för min del.

Medlem

Det är ett mycket bra spel. Gillar det skarpt än så länge.

Avstängd
Geeks Gaming

Jag lever i förhoppningarna om att de kommer till PC.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Jag lever i förhoppningarna om att de kommer till PC.

du får nog vänta några år om ens det.

Avstängd

Ska köpas i veckan då man får pengar


signatur

PS5 och inget annat.

Geeks Gaming
Skrivet av SWEBarb:

du får nog vänta några år om ens det.

De är lugnt. Ska bara underhålla mig tills Baldurs gate 3 kommer ut så kan jag hålla mig underhållen tills Cyberpunk kommer. Sen är jag fast där i något år.

Medlem
Medlem

Inte förvånad då det är ett riktigt bra spel. Mycket bättre än The Last of Us 2 i mitt tycke.

Medlem
Skrivet av Striva:

Inte förvånad då det är ett riktigt bra spel. Mycket bättre än The Last of Us 2 i mitt tycke.

Lite udda jämförelse, men ja jag har definitivt haft roligare i ghost of tsushima, körde inte ens klart the last of us 2.

Medlem

Apbra spel. Helt klart GOTY för min del.


signatur

I drank what?

Medlem

Älskar det från första sekunden ❤️ Riktigt bra spel

Medlem

Damn vad man vill spela detta. Om någon är sugen på att byta mot ett TLOU2 om nån vecka, så hojta till.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Klarade spelet i morse och fick platinum, riktigt bra!

Grattis! Jobbar på samma sak


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Superbt spel! Känns som att Sucker Punch fick till det på alla sätt och vis med detta spel.

Förutom "rörelse dynamiken" när jag försöker ta mig nedåt i terrängen. Jag tycker att jag fastnar på små kanter alldeles för ofta för att inte irritera mig på det. Skulle vilja ha en "nedåt" knapp som Assassin's Creed haft i några versioner nu.
Men annars tycker jag att det är ett fantastiskt spel.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Studerar för tillfället så jag har inte jättemycket pengar över, men jag är glad att jag valde att köpa Ghost of Tsushima istället för The Last of Us part 2 för det är fantastiskt. Känner mig så sjukt mäktig i striderna. Och som en noob i duellerna.
Det enda jag inte gillar är plattformandet, dvs när man ska klättra upp men framför allt ner från saker. Jag kan stå på en kant som är typ 20cm över marken och Jin vägrar att bara gå nedför den vilket gör att jag måste hoppa. Irriterande.
Eller har jag missat någon knapp? Vill verkligen veta.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Klarade spelet i morse och fick platinum, riktigt bra!

Klarade det också imorse med platinum blev lite ledsen för att jag inte hade något kvar att göra då jag tyckte spelet var ruskigt bra 😝

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Klarade spelet i morse och fick platinum, riktigt bra!

Me2 😍 lika nöjd med slutet som jag?

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Studerar för tillfället så jag har inte jättemycket pengar över, men jag är glad att jag valde att köpa Ghost of Tsushima istället för The Last of Us part 2 för det är fantastiskt. Känner mig så sjukt mäktig i striderna. Och som en noob i duellerna.
Det enda jag inte gillar är plattformandet, dvs när man ska klättra upp men framför allt ner från saker. Jag kan stå på en kant som är typ 20cm över marken och Jin vägrar att bara gå nedför den vilket gör att jag måste hoppa. Irriterande.
Eller har jag missat någon knapp? Vill verkligen veta.

R2 är knappen men det fungerar bara vid avsatser

Medlem
Skrivet av A1200G:

Sorry boys and girls, bra spel men GOTY it is not. GOTY så långt innehåller Part II i nomenklaturen. 🙂

Kan bli 77 också. 😉

12
Skriv svar