Vad fick dig mest sugen under Xbox-shown igår?

Medlem
Skrivet av Lepr:

Antar dom menar att man kan spela en hel drös One spel som tweakats för bättre prestanda för Series X

Det är väl något i den stilen. En del spel som kommer är väldigt intressanta, men det verkar som man får vänta lite på dem.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Jag gillade det vi fick se av Halo Infinite. Har sett en våg av negativitet, och visst ser spelet inte särskilt next gen ut. Men det ser utt att vara jäkligt roligt. Som ett Halo: CE för en ny generation. Det var allt jag hade hoppats på.

100% vad jag kände, förstår inte all negativitet.

Dex
Medlem
Skrivet av Paincakes:

100% vad jag kände, förstår inte all negativitet.

Negativiteten är väl just som ni själva säger att rent grafiskt var det inte något "wow" direkt, men såg kul ut.

Men som vanligt på internet så är allting "svart eller vitt". Finns aldrig något mellan ting på internet.... Så är inte grafiken jätte snygg så är den bedrövlig. Ska alltid överdrivas så otroligt mycket.

Medlem

Fabel men jag hoppas inte på något då spelet varigt expert på besvika.
psychonauts 2
Halo infinite
Stalker 2 (för PC hoppas jag)

Resten skiten jag då dom ej intresserar mig alls.

Ambassadör
Xbox

Väldigt mycket! Det faktum att allt ingår med Xbox Game Pass gör att man inte behöver fundera över vad man ska köpa, har råd med eller vill prioritera. Gör också att titlar som inte automatiskt hade varit insta-köp helt plötsligt blir intressanta. Xbox Game Pass har verkligen breddat mitt spelande väldigt mycket och 90% av det som visades kommer jag att testa.

Det mest intressanta för min del var dock:

Avowed -Obsidian-RPG i Pillars-världen med XGS-budget? Sign me up.

Halo Infinite -Töntiga haters till trots, det enda jag ville under demot var att plocka upp kontrollen och utforska världen själv. Mycket bättre betyg än så blir det ju inte.

Fable -Mer RPG!

Everwild -Ser magiskt mysigt ut. Ingen aning om vad det går ut på, men vilken trailer!

The Medium -Kommer att vara livrädd hela tiden.

Tell Me Why -Annorlunda och spännande.

Grounded -Visserligen bara early access, men kan bli min Smyghit of the Year.


signatur

Jump in.

Medlem

Grounded, The Gunk och Halo (trots mindre imponerande grafik).


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Stalker 2 och Warhammer (även om trailern inte sa mycket)
Resten var meh.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av dex20:

Negativiteten är väl just som ni själva säger att rent grafiskt var det inte något "wow" direkt, men såg kul ut.

Men som vanligt på internet så är allting "svart eller vitt". Finns aldrig något mellan ting på internet.... Så är inte grafiken jätte snygg så är den bedrövlig. Ska alltid överdrivas så otroligt mycket.

Sen är det väl inte konstigt att det ser ut som det gör då det staryade som ett One-spel. Så det fungerar ju fortfarande fint på förra generationen också. Det verkR många glömma.

12
Skriv svar