Senua's Saga: Hellblade II äger rum på ett vidsträckt, sömlöst Island

Robot
Senua's Saga: Hellblade II äger rum på ett vidsträckt, sömlöst Island

Häng med Ninja Theory till Island på studieresa.

#senuas-saga-hellblade-ii, #xbox-series-x


Medlem

Är faktiskt inte säker på om jag kommer att köpa någon av konsolerna vid lansering, men när man tänker på Hellblade II, Avowed, Fable och det faktum att PS5 kan vara bland det fulaste som någonsin skapats (okej, nu tog jag väl i lite väl mycket) lutar det nog mot Series X.

Medlem
Skrivet av Thomas:

Är faktiskt inte säker på om jag kommer att köpa någon av konsolerna vid lansering, men när man tänker på Hellblade II, Avowed, Fable och det faktum att PS5 kan vara bland det fulaste som någonsin skapats (okej, nu tog jag väl i lite väl mycket) lutar det nog mot Series X.

Haha, märkligt hur smak kan skilja sig.
Anser att PS5 är den första snygga konsolen någonsin och därmed den första jag åtminstonde hade övervägt att ställa i hyllan.
Nu kommer jag att hålla mig till PC för all tid framöver, men det går åt rätt håll åtminstonde - i mitt tycke, åter igen


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem
Skrivet av cohletrain:

Haha, märkligt hur smak kan skilja sig.
Anser att PS5 är den första snygga konsolen någonsin och därmed den första jag åtminstone hade övervägt att ställa i hyllan.
Nu kommer jag att hålla mig till PC för all tid framöver, men det går åt rätt håll åtminstone - i mitt tycke, åter igen

Haha, ja. Det är ju smak och tycke som sagt. Anledningen till att jag gillar Series X design lite mer är väl att den smälter in i hemmet lite bättre. Jag gillar inte elektronik som syns och vad smälter in bättre än en fyrkantig svart box? Men PS5 har ju en lite mer spännande design, utan tvekan.

Medlem
Skrivet av Thomas:

Haha, ja. Det är ju smak och tycke som sagt. Anledningen till att jag gillar Series X design lite mer är väl att den smälter in i hemmet lite bättre. Jag gillar inte elektronik som syns och vad smälter in bättre än en fyrkantig svart box? Men PS5 har ju en lite mer spännande design, utan tvekan.

Ja, den nya Xboxen ser också rätt bra ut får jag medge


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Geeks Gaming

Detta kommer jag definitivt köra genom på pc. Älskade (och avskydde) första, ett riktigt stycke konst ❤️

Medlem

Vart äger det förra spelet rum nånstans?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Geeks Gaming
Skrivet av CARTMAN:

Vart äger det förra spelet rum nånstans?

Helhem och....lite mer metaforiska ställen

Medlem

1:13

Undrar vad grabben slängde iväg där, hoppas fan på snö eller dylikt annars är det ju dom största clownerna på länge

"sooo bootiful wooow" och sen slänger man skräp(kanske) rakt ut på deras mini dokumentär som ska då visa hur fint Island är.

Låt spekulationerna börja!!

Medlem

Han matade trollen.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Ett av de få spel som hade kunnat få mig att köpa en Xbox men eftersom det kommer till pc så kan jag lika gärna köra det på min sons burk (som en gång var min gamingpc).
Tack MS för att ni har sett till att Xboxspelen inte är konsolexklusiva, nu finns det ingen som helst anledning för mig att köpa era krysslådor

1
Skriv svar