Halo! Fable! Forza! Alla trailers från Xbox-festen

Robot
Halo! Fable! Forza! Alla trailers från Xbox-festen

Fantasyrollspel från Obsidian, trippade Psychonauts 2. Det hände en del ikväll!

#xbox-one, #xbox-series-x


Medlem

Betydligt bättre show än deras förra, men fortfarande alldeles för lite gameplay!!

jbx
Medlem

Fasen det här ser lovande ut!!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Nice Fable och Stalker 2
Avowed verkade va intressant också, få se hur gameplayen är.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Tråkigt att man inte fick se vad the initiative ruvar på.

Medlem

@rmpyro: väldigt stort team och större scope än outer worlds är allt jag kan läcka just nu,

det jag hört från ms-källor är att det är elder scrolls av obsidian

KoP
Medlem
Skrivet av kanshira:

Tråkigt att man inte fick se vad the initiative ruvar på.

Det får vi troligtvis reda på i nästa stream.

Medlem

@superlim: Än så länge har vi bara sett en trailer, vi får kanske vänta 4 år tills dom visar gameplay


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Skönt att det är inte alla spel dem har på gång. Så ska skåpet stå. Så nästa gång är The fokus på The Initiative. Nice

Medlem

Fan Darktide asså! DET ser jag fram emot! Massa timmar inne i Vermintide 2, och jag är egentligen en 40knörd, så det här blir fantastiskt!


signatur

Videomupp

Medlem

Är jag den enda som tänker på denna när jag ser state of decay 3


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

It's not a lake, it's an ocean

Halo Infinite ser riktigt bra ut. Det riktiga Halo med Master Chief i centrum är tillbaka. Fick lite gåshud där när grafik, gameplay och musik smälte samman i en skön enhet. Jag har tappat intresset lite för FPS den senaste tiden, har flera bra spel hemma som jag bara inte kommer mig för att spela vidare i. Hoppas verkligen att Infinite kan få mig på banan igen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Tyckte det var riktigt mycket å se fram emot! Fable, Avowed, Forza, Everwild med flera!

Medlem

Kör dom inte nån mer dag?

Medlem

Ska inte ens köpa konsolen, men jag blev hypad! Halo och Destiny 2 blir det till datorn i alla fall.

Medlem

Alldeles för lite gameplay igen. Många fina spel men utan gameplay inget värt för min del.

Medlem

Mycket kul att se fram emot. Men fortfarande. Vart är Microsofts God of War, Sekiro eller liknande? Inget Elden Ring, inget som får publiken att lyfta ögonlocken lite och få upp pulsen inför deras nya konsol som släpps om 4 månader. Vafan har de sysslat med sen 2018??

Känns som de senaste 4 åren så har vi bara sett trailers om vad som kanske tillslut kommer att komma och produceras. Dessa eviga teasers och CGI trailers..

Age of Empires, Elden Ring, nått från Bethesda? Återigen, vafan har de sysslat med de senaste åren??? Köpt indie studios som säljer spel till 10K pers och glöms bort nästa vecka.

Förresten, Halo såg ut som Anime Doom med grafiken satt på Low

Inaktiv

Helt ok, inget riktigt wow direkt. Får se vilka av dessa som dyker upp till Playstation framöver, troligen en hel del

Medlem

Xbox game pass + PC = <3

Finns ju ingen anledning för alla med PC att någonsin lägga pengar på en Xbox längre..

Medlem

Kommer nog varken köpa nya Xbox eller Playstation, men tyckte det var mycket mer spännande spel här än på Playstationavtäckningen. Intressanta spel och bra variation, kanske blir nåt köp till PC.

Medlem

Psychonauts 2 var väl det enda som intresserade mig ungefär och det kommer ju även till Ps5. Nej det blir, märkligt nog, ännu enklare än förra generationen att välja konsol.

Skägg.
10 Chambers

‪Everwild, Fable, The Gunk och Avowed var titlarna som gjorde mest intryck på mig. Xbox levererade ett övertygande showcase!


signatur
Medlem
Skrivet av JW_1332:

Mycket kul att se fram emot. Men fortfarande. Vart är Microsofts God of War, Sekiro eller liknande? Inget Elden Ring, inget som får publiken att lyfta ögonlocken lite och få upp pulsen inför deras nya konsol som släpps om 4 månader. Vafan har de sysslat med sen 2018??

Känns som de senaste 4 åren så har vi bara sett trailers om vad som kanske tillslut kommer att komma och produceras. Dessa eviga teasers och CGI trailers..

Age of Empires, Elden Ring, nått från Bethesda? Återigen, vafan har de sysslat med de senaste åren??? Köpt indie studios som säljer spel till 10K pers och glöms bort nästa vecka.

Förresten, Halo såg ut som Anime Doom med grafiken satt på Low

Sekiro finns redan på xbox... Sålde Sekiro bra ens?

FM-guru
F.d. Sisyr

En överlag intressant skara spel, även om själva trailerkavalkaden kanske inte var den bästa (alldeles för lite gameplay).

Medlem

Väldigt många spel som man är hypade för. Fable, Stalker, Avowed och Everwild blir att följa noga. Och detta var inte deras sista showcase. Väntar spänt på nästa!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Psychonauts 2 var väl det enda som intresserade mig ungefär och det kommer ju även till Ps5. Nej det blir, märkligt nog, ännu enklare än förra generationen att välja konsol.

Double fine är numera en xbox game studio så troligtvis kommer det spelet inte släppas till ps5.

Medlem

Darktide, fett äkta! STALKER 2, fett äkta! fable! Jävlar det e spel jag riktigt abbsar efter!

Medlem
Skrivet av kanshira:

Double fine är numera en xbox game studio så troligtvis kommer det spelet inte släppas till ps5.

Verkar ju som att det kommer till ps4, osäkert om det kommer till ps5 dock.

NuZ
Testpilot

Var väl bara PC/Xbox spel som visades, inte något multiplatformsspel så att Psychonauts 2 kommer till PS5 har jag svårt att tro och ”console exclusive” är väl att det bara släpps på just den konsolen utöver Microsoft Windows som med Stalker, Medium osv? Rätta mig gärna om jag har fel?!

Fable, Halo, Obaidians nya och Everwild hypade mig riktigt bra och Stalker och Psychonauts 2 ser också riktigt awesome ut. Var en riktigt bra show

Rätta mig om jag har fel men samtliga spel som visades kommer till Game Pass och är 4K@60 när de släpps? Hörde inget om 30fps alls

Hela showen finns i 4K@60 på youtube


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Psychonauts 2 verkar fortfarande komma till flera format(PS4):

https://nordic.ign.com/news/38263/psychonauts-2-delayed-to-20...

Microsoft sa väl att spelen som redan var under utveckling vid uppköp fortfarande kommer släppas till flera format.

12
Skriv svar