Tävling - Vinn Asus ROG Phone 3!

Medlem

Den ska vara exakt som den är sjukt snygg och en grym gaming mobil bra jobbat👌

Medlem

Knappar och ett styrkors på sidorna, största problemet jag har med o spela på mobil idag är ju just att styra med mina bananfingrar.

Medlem

Mitt bidrag är väl allt annat än fläskigt. Men en bra lösning för att få mobilen att stå för sig själv och ha möjligheten att en undangömd sugkopp eller dylikt. Så en kan slänga upp mobilen på sätet framför en när man åker kollektivt vore en "life changer".

Skulle också göra det lättare att använda trådlösa kontroller och göra annat när händerna är fria.

Medlem

En kontroll som inte är en touchpad

Medlem

Spela sin pc-spel på den med en dosa/mus

Medlem

Möjligheten att se in i framtiden, hade varit gött nu i gråa tider.

Medlem

Behöver du en barnvakt, en dörrvakt eller kanske en livvakt?

Asus Rog Phone erbjuder så mycket mer än bara gaming!

https://imgur.com/eKQQ0ar

Medlem

Det finns en sak jag skulle vilja kunna göra. Koppla in ratten, pedalerna, växelspaken och handbromsen. Och då gärna en ställning till luren eller kanske tillomed kopplade till ett VR headset för mobiler 🤔

Medlem

Mobilen ska kunna fästas på min panna, skärmen fällass ned över mina ögon för att sedan vecklas ut till en vr-hjälm och ge mig neurofeedback om hur min hjärna mår och ge indikationer på utveckling medan jag gibbar.

Medlem

Drömmen vore ifall Asus ROG Phone 3 hade Qualcomm Snapdragon 865 5G, ett GameCool 3-kylsystem, 6000 mAh batteri, 144 Hz skärm med 1 ms responstid, tre kameror där den ena har hela 64 megapixel, Adreno 650-grafik och upp till 512 GB lagring. Att önska allt detta är nog lite väl mycket begärt dock.

Min riktig älska Asus

wowow, tusen stor gratis, jag drömmer alltid att få denna best mobilen i världen.

Skriv svar