Frontbilden för Halo Infinite känns onekligen klassisk

Robot
Frontbilden för Halo Infinite känns onekligen klassisk

Ikväll väntar äntligen ett djupdyk i den nya Halo Infinite-kampanjen.

#halo-infinite, #xbox-one, #xbox-series-x, #haloinfinite


Inaktiv

Nu jag inte spelat svinmycket Halo så kanske missar någon detalj men ”Become the Hero” var ju ingen kanonslogan.

Inaktiv
Skrivet av anon_119148:

Nu jag inte spelat svinmycket Halo så kanske missar någon detalj men ”Become the Hero” var ju ingen kanonslogan.

Låter som det är taget ur en rekrytetingskampanj från USMC.

Inaktiv

@anon_326114: Man kan ju hoppas för det känns väldigt trubbigt och 90-tal över det hela.

Medlem

"Become The Hero" får mig att tro att spelet kommer vara Destiny fast i Halo-skal. Jag tror definitivt att Microsoft satsar på en "games as a service" som fortsätter med nya dlc och expansioner, en looter-shooter eller dylikt. Har svårt att se ett typiskt Halo med en singleplayer-kampanj följt av en multiplayer-del som dör av efter några månader.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Känns som 343i försöker med alla knep att locka tillbaks folk till serien, allt förrutom att göra ett bra spel.

Medlem
Skrivet av Belfry:

"Become The Hero" får mig att tro att spelet kommer vara Destiny fast i Halo-skal. Jag tror definitivt att Microsoft satsar på en "games as a service" som fortsätter med nya dlc och expansioner, en looter-shooter eller dylikt. Har svårt att se ett typiskt Halo med en singleplayer-kampanj följt av en multiplayer-del som dör av efter några månader.

Fast Halo's multiplayer-del har dock aldrig dött. Det finns gott om spelare, när som helst. Dessutom kan man hitta spelare för alla aktiva Halo's, inte bara för det senaste. Men jag håller med dig. De kommer säkert göra ett "live"-spel, typ med säsonger, event och persistent miljö, etc. Inte för att lyckas hålla igång det längre. Utan för att få folk att enklare pytsa in pengar med jämna mellanrum.

Medlem

Ja, sista chansen för 343 att visa att de kan göra något värdigt Halo för mig nu!

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Känns som 343i försöker med alla knep att locka tillbaks folk till serien, allt förrutom att göra ett bra spel.

Jag håller inte alls med dig.

Jag tycker visningen gav mycket positiva vibbar, med dj-vligt mycket bra spelkänsla. Känns som om det kommer att bli ett grymt trevligt spel (oavsett Xbox, eller inte)!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar