Asus ROG Phone 3 släppt i Sverige

Robot
Asus ROG Phone 3 släppt i Sverige

Fram till midnatt har du chansen att vinna den.

#asus-rog-phone-3, #republic-of-gamers


Medlem

Jag har ingen större erfarenhet av gaming på en mobilplattform. Finns det några spel som faktiskt kan ta nytta av dessa specs?


signatur

"Deep into that darkness peering, Long I stood there, wondering, fearing." - Reaktion till Goodbye Volcano High

Medlem
Skrivet av Utopia:

Jag har ingen större erfarenhet av gaming på en mobilplattform. Finns det några spel som faktiskt kan ta nytta av dessa specs?

Nej, helt meningslöst

Medlem
Skrivet av Utopia:

Jag har ingen större erfarenhet av gaming på en mobilplattform. Finns det några spel som faktiskt kan ta nytta av dessa specs?

Fortnite och PlayerUnknown's Battlegrounds kanske ?

Medlem

Ingen trådlös laddning ännu, avstår.
Bra telefon allmänt men saknas till dem kan konkurrera, gaming på mobil... Herregud.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Verkar som att den landar på ca 11000kr, personlig hade jag köpt en hyfsat bra gaminglaptop till det priset istället. Men gaming i fickformat är säkert något som tilltalar en del 😊

Medlem

spela på mobil är ju så obekvämt... jösses va dyr... då köper man ju hellre en switch o massa spel.

Medlem

Undrar hur den står sig vs en Switch i prestanda?

Medlem

Har en ROG2, tycker batteriet håller väldigt länge. Ibland håller batteriet längre än en vecka. Om jag lyssnar på musik en hel dag på jobbet så drar den kanske bara 20%.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Utopia:

Jag har ingen större erfarenhet av gaming på en mobilplattform. Finns det några spel som faktiskt kan ta nytta av dessa specs?

Black Desert Online Mobile


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

1
Skriv svar