Vart kan man köpa Dragon’s Dogma till Switch i Sverige?

Medlem
Vart kan man köpa Dragon’s Dogma till Switch i Sverige?

Hade uppskattat all hjälp här; vet någon vart man ev kan få tag i Deagon’s Dogma: Dark Arisen till Switch i Sverige?

Har kollat överallt, ringde tillslut Bergsala.. men de visste inte ens att det fanns till Switch. Vet att jag såg det i butik mär det släpptes 2019, men alla verkar ha sålt slut och sen slutat ta in det.

Tack för all hjälp som kan ges (även intresserad av att köpa beg)!

Medlem

Jag tror inte det har släpps fysiskt i Sverige, om ens Europa. Vet att jag såg det på PlayAsia.com när det släpptes i fysisk utgåva.

Verkar finnas på https://gameshop.se/product/spel/425058/dragons-dogma-dark-ar...

Moderator | Testpilot
Skrivet av DangerDave:

Hade uppskattat all hjälp här; vet någon vart man ev kan få tag i Deagon’s Dogma: Dark Arisen till Switch i Sverige?

Har kollat överallt, ringde tillslut Bergsala.. men de visste inte ens att det fanns till Switch. Vet att jag såg det i butik mär det släpptes 2019, men alla verkar ha sålt slut och sen slutat ta in det.

Tack för all hjälp som kan ges (även intresserad av att köpa beg)!

Tog bort andra tråden då båda i slutändan fyller samma syfte.

Skrivet av Gungnir:

Jag tror inte det har släpps fysiskt i Sverige, om ens Europa. Vet att jag såg det på PlayAsia.com när det släpptes i fysisk utgåva.

Verkar finnas på https://gameshop.se/product/spel/425058/dragons-dogma-dark-ar...

Hittade den också. Spelet är släppt i Europa men verkar inte finns många svenska butiker som har det. Släpptes för över ett år sedan.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det finns i switchens online butik för 289kr om du inte har någonting emot att skaffa det digitalt.

Medlem

Allra bäst är det väl ändå till PC?
Eller är det 60 FPS på Switchen?

TotalBiscuit om PC porten


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Medlem
Skrivet av StateUnknown:

Hittade spelet på Retrospelbutiken och på Gamestop

Gamestop? Sista butiken i Sverige stängde för någon enstaka dag sedan. Undra om vi får se någon utförsäljning på nätet eller liknande...

1
Skriv svar