Drama! Tårar! Sims! Nu kan du se realityserien The Sims Spark'd

Robot
Drama! Tårar! Sims! Nu kan du se realityserien The Sims Spark'd
Medlem

Hmm snubben med hotellhatten sitter och designar en litet flickbarn, va förvånande

Medlem

Undrade vad fan det skulle vara. Hade riktigt konstiga funderingar, men att det skulle vara något så tråkigt som att man ska sitta och spela the sims hade jag inte tänkt.

Medlem

Vad i hela helvete... Ju mer jag kollade på trailern ju värre blev det.

Medlem

Jag skrev ett ganska långt inlägg men... nej...

Medlem

Önska de var q3tdm istället

Medlem

Eftersom det bara är negativa kommentarer så får väl jag gå emot strömmen och säga att det ändå är kul att se ett program som uppmuntrar kreativitet och historieberättande.
Sen att jag inte är ett fan av The Sims-spelen eller kommer att titta på programmet spelar ingen roll.

Medlem

Känns som ett desperat försök till att efterlikna Lego Masters.

Medlem

dumt som fan


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Det här är ju så konstigt och ointressant så att jag måste kolla bara för att se vad de hittar på. Jag vill inte sitta här och säga att det är dumt eftersom jag inte vet det utan att ha åtminstone kikat på det första avsnittet.

Kalla det nyfikenhet, eller nåt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Medlem

Har kollat avsnittet nu och måste säga att det var ändå bättre än jag hade förväntat mig (förväntade mig en ångande bajshög). Överlag schysst produktion, men ganska platt tävling. 2/5 FZ-logos!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Dominus:

Eftersom det bara är negativa kommentarer så får väl jag gå emot strömmen och säga att det ändå är kul att se ett program som uppmuntrar kreativitet och historieberättande.
Sen att jag inte är ett fan av The Sims-spelen eller kommer att titta på programmet spelar ingen roll.

Tycker inte detta koncept är speciellt lyckat. Då är Time Commanders ett bättre koncept. (britter som spelar berömda strider i Total War)

FM-guru
F.d. Sisyr

Den sketchen var min första tanke när jag hörde prissumman.

1
Skriv svar