Assassin's Creed Valhalla "goes Mortal Kombat", med brutala röntgenattacker

Robot
Assassin's Creed Valhalla "goes Mortal Kombat", med brutala röntgenattacker

Krossade ben och punkterade organ. Smaklig spis.

#assassinscreed, #assassins-creed-valhalla


Medlem

Yäääs! Detta blir ju bättre och bättre.

Medlem
Medlem

Assassins creed: Valhalla Sniper Elite


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av matt76:

Assassins creed: Valhalla Sniper Elite

Haha, tänkte samma sak. Hoppas det funkar med pilbågar och spjut.

Medlem

Inte ens 11-åringen i mig tycker detta känns annat än fånigt. Och då inte för att jag egentligen har något emot gore-fokuserade titlar, utan för att Ubisoft försöker inkludera så mycket i AS-serien att snart sett alla ska kunna hitta nåt i den som de gillar.

Alla. Men också ingen.

Befarar att Valhalla kommer känns otroligt ofokuserat.

Medlem

Behövs det sånt här för att sälja spelet så klarar jag mig helt klart utan, den här gången också. Riktigt tråkig och onödig riktning har serien tagit.

Ambassadör
Xbox

Det här låter riktigt töntigt. Hoppas att man kan stänga av det.


signatur

Jump in.

Medlem

Ser coolt ut. Men det är sånt där som snabbt blir väldigt tråkigt när man ser samma scen 100 gånger.

Medlem

lika bra, det kan aldrig bli För blodigt!


signatur

//monster

Medlem

Wow! Hoppas varje kill följs upp av en cinematic med sörjande familj och en proper vikingabegravning också! När man ändå inte bryr sig om spelkänslan så kunde man väl kasta in lite alternativa vapen som en laseryxa...coolt!

Medlem
Skrivet av h0nden:

Behövs det sånt här för att sälja spelet så klarar jag mig helt klart utan, den här gången också. Riktigt tråkig och onödig riktning har serien tagit.

Jo, detta var ju verkligen inget som inger förtroende för spelet (enligt min bok). Känns som om de är osäkra på spelet i sig.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar