Så här ser Crysis ut på Switch

Robot
Så här ser Crysis ut på Switch

Den enda remaster-version som inte försenades.

#crysis, #crysis-remastered


Medlem

Inte alls så tokigt som jag trodde det skulle vara. Coolt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Väldigt imponerande!

Medlem

Köpte Crysis för 99kr (skiva) för länge sen. Switch 600...😐. För 500 får du alla spelen just nu på steam. Alltså har inget emot att fler pc spel hamnar på Switch men va fan kostar de så himla mycket mer. Drar mig hela tiden för att köpa nåt på eshop. Man känner sig lurad jämnt. 90% är mobil spel som även de är överprisade. Så 700 för inhouse spel och 600 för 10år gamla pc spel... Nä jag fattar inte.

Avstängd

600 kr för en demaster?!

Rätt komiskt att Switch blev den av alla enheter som fick ett slut på dess eviga meme:
Bro#1: "Dude, they finally got Crysis running smoothly!"
Bro#2: "Really? What specs are they running on?"
Bro#1: "A Nintendo Switch!"
Bro#2: "..."

Medlem
Skrivet av AplAy:

600 kr för en demaster?!

Rätt komiskt att Switch blev den av alla enheter som fick ett slut på dess eviga meme:
Bro#1: "Dude, they finally got Crysis running smoothly!"
Bro#2: "Really? What specs are they running on?"
Bro#1: "A Nintendo Switch!"
Bro#2: "..."

var får du 600 ifrån? det ska kosta lite runt 300 visst.. dom enda spelen som kostar 600 är typ såna AAA spel zelda, super mario osv....

https://www.dekudeals.com/items/crysis-remastered

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Köpte Crysis för 99kr (skiva) för länge sen. Switch 600...😐. För 500 får du alla spelen just nu på steam. Alltså har inget emot att fler pc spel hamnar på Switch men va fan kostar de så himla mycket mer. Drar mig hela tiden för att köpa nåt på eshop. Man känner sig lurad jämnt. 90% är mobil spel som även de är överprisade. Så 700 för inhouse spel och 600 för 10år gamla pc spel... Nä jag fattar inte.

De enda inhouse spel som kostar 689 kr är Zelda Botw och Smash Bros, resten kostar 599 kr. Det är ju ännu värre på Sonys eshope, där kostar alla ny spel 699.

Medlem

Haha, nästan alla "features" fanns från början i originalspelet.

Skrivet av lasselason:

De enda inhouse spel som kostar 689 kr är Zelda Botw och Smash Bros, resten kostar 599 kr. Det är ju ännu värre på Sonys eshope, där kostar alla ny spel 699.

Troligtvis just av den anledningen Playstation 5 Digital Edition kommer vara markant billigare, då marginalerna på digital försäljning är betydligt större.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Haha, nästan alla "features" fanns från början i originalspelet.
Troligtvis just av den anledningen Playstation 5 Digital Edition kommer vara markant billigare, då marginalerna på digital försäljning är betydligt större.

Det har jag missat. Vad blir priset på spel till ps5 digitalt?

Medlem

Inget Ray Tracing där inte, men kul att det funkar.

BTW: Är det någon som vet hur en Asus ROG Phone II står sig vs en Switch eller kommande Asus ROG Phone III ?

Medlem
Skrivet av lasselason:

Det har jag missat. Vad blir priset på spel till ps5 digitalt?

Tja visserligen kanske även fysisk kopia går att köpa också om en kod finns med att låsa upp.

Medlem
Skrivet av xverminator:

Inget Ray Tracing där inte, men kul att det funkar.

BTW: Är det någon som vet hur en Asus ROG Phone II står sig vs en Switch eller kommande Asus ROG Phone III ?

Det är jag åsså väldans intresserad av! Vore kul att se lite jämförelser mellan spel som finns på båda eller åtminstone liknande spel och benchmarks test.

1
Skriv svar