Xbox Series X-eventet nästa vecka "fokuserar på spel", och inget annat

Robot
Xbox Series X-eventet nästa vecka "fokuserar på spel", och inget annat

Räkna alltså inte med prislappar eller Lockhart.

#xbox, #xbox-series-x


Medlem

Enligt insidern Klobrille:
What to expect from XGS:

Halo Infinite Campaign gameplay
New game announcements
Updates on some revealed games
A huge variety of games

Dex
Medlem

Det var ju satan vad både Microsoft och Sony drar på release datum och pris. Är ju typ 4 månader kvar och någon av dom borde ju gå ut med den informationen snart tycker man!

Jäkla chicken race mellan dom nu känns det som. Fast får erkänna att det är lite underhållande också

Medlem
Skrivet av dex20:

Det var ju satan vad både Microsoft och Sony drar på release datum och pris. Är ju typ 4 månader kvar och någon av dom borde ju gå ut med den informationen snart tycker man!

Jäkla chicken race mellan dom nu känns det som. Fast får erkänna att det är lite underhållande också

Det intressanta är ju att Sony antydde att PS5, blir en konsoll där priset inte passar alla och Spencer sa att alla ska ha möjlighet till en nästa generation konsoll. Troligtvis är det där Lockhart kommer, men min personliga övertygelse är att Microsoft kommer att vara billigare än PS5. Kosta vad det kosta vill

Medlem

Bokat i kalendern!
Pepp!

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Enligt insidern Klobrille:
What to expect from XGS:

Halo Infinite Campaign gameplay
New game announcements
Updates on some revealed games
A huge variety of games

Precis vad alla som inte är "insiders" kunnat gissa sig till med andra ord.

Medlem
Skrivet av Margy:

Precis vad alla som inte är "insiders" kunnat gissa sig till med andra ord.

De har även gissat en hel del fel. Skillnad på gissning och info i det här fallet.

Ambassadör
Xbox

Hela nästa vecka blir grym! Xbox kör också demo-eventet där man kan testa massor av specialbyggda demos till kommande spel, ett digitalt E3-showfloor, 21-27 juli. Uppemot 100 spel ska finnas tillgängliga att prova på.

Halo Infinite är redan i händerna på pressen som kommer att ge sina previews efter eventet sägs det. När dammarna väl öppnats så lär det komma massor av info om alla möjliga kommande spel, fantastiskt trevligt att grotta ner sig i!

Xbox Games Showcase har också en timmes pre-show med Geoff Keighley som kommer att visa upp en hel del mindre saker.

Vad det gäller spelen som visas upp så spekuleras det hejvilt, men jag är övertygad om att vi inte får se allt trots fullspäckad show. Precis som Sony så håller de på saker att visa upp under olika events fram till launch.
Vad som kan dyka upp är dock utöver Halo, Hellblade, Fable och Everwild även Obsidians nya RPG och The Initiatives spel till exempel. Det kommer också att vara 3rd-party-spel, så det blir mycket spelmys!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

De har även gissat en hel del fel. Skillnad på gissning och info i det här fallet.

Nu är väl denna Klobrille inte så mycket insider utan mer en person som sitter och lusläser Reddit, 4chan och diverse andra källor efter rykten och läckor. Vad jag vet så är det ytterst sällan han är "först" med att påstå något.

Påstår han något blir det ungefär lika ofta fel som det blir rätt. Oftast kommer han - likt denna gång - med extremt vaga saker och påståenden som nästan inte kan gå fel.

Medlem

Det här ska ju vara deras E3 grej. Jag förväntar mig typ 25-30 spel. Deras tidigare E3 har haft, 2 år i rad, nästan 50 spel. I alla prisklasser, kategorier och budget.

1
Skriv svar