"Ghost of Tsushima är det vackraste Sucker Punch gjort – men inte perfekt"

Robot
"Ghost of Tsushima är det vackraste Sucker Punch gjort – men inte perfekt"
Medlem

En liten skavank kan man leva med, så länge allt flyter i fighterna så kommer det va hur fett som helst!

Medlem

Synd att det inte kommer till PC då.
Såg lite kul ut

Älskar hur man ser vinden och hur det prasslar i träden och löv som yr runt. Var nog nästan det som jag mest uppskattade med Witcher 3 hur man kunde gå i skogen och bara se vinden ta tag i träden och höra suset, väldigt stämningsfullt. Det är nåt som fler utvecklare verkligen borde fokusera på då många spel har alldeles för statiska världar.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Älskar hur man ser vinden och hur den prasslar i träden och löv som yr runt. Var nog nästan det som jag mest uppskattade med Witcher 3 hur man kunde gå i skogen och bara se vinden ta tag i träden och höra suset, väldigt stämningsfullt. Det är nåt som fler utvecklare verkligen borde fokusera på då många spel har alldeles för statiska världar.

Det är något jag ansett länge. Man fokuserar på så mycket annat och glömmer att göra världen levande. Inlevelsen och allt upphöjs om det känns levande och mindre statiskt, oavsett artstyle man går för så är en mer levande värld alltid något som skulle höja upplevelsen. Är nog eller vet inte men kanske en av de få som tröttna på t.ex. WoW pga att världen känns för statiskt.

1
Skriv svar